Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@02:16:58 GMT

حق عضویت صراف ها در بازار متشکل ارزی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۵۹۵۳

حق عضویت صراف ها در بازار متشکل ارزی اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: شکسته بند ، درباره رقم حق عضویت صرافان در بازار متشکل ارزی گفت: حق عضویت سالانه صرافی ها برای حضور در بازار متشکل ارزی 100 میلیون تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه صرافی ها باید یک حساب به تام همان صرافی نزد بانک ملی شعبه مرکزی در خیابان فردوسی باز کنند. این حساب باید شامل حساب ارزی مبتنی ریال و یک حساب مبتنی بر اسکناس داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بازار متشکل ارزی در خصوص مدارک مورد نیاز صرافان برای حضور در این بازار گفت: صرافی ها باید مدارک خود را شامل تعهدنامه، وکالت نامه ، اساسنامه ، کپی شناسنامه مدیرصرافی و مابقی مدارکی که باید در چارچوب قانون صرافی داشته باشند را ارائه نمایند.

شکسته بند اضافه کرد: مدارک صرافی ها نخست باید به منظور تأیید به کانون صرافان ارائه شود و بعد از آن این کانون فهرست صرافی ها در اختیار بازار متشکل قرار خواهد داد.

وی درباره اغاز به کار بازار متشکل ارزی هم گفت: امیدواریم تا پایان خردادماه امسال عملیات این بازاربه صورت رسمی آغاز شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: حق عضویت صرافان بازار متشکل ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت‌های شبکه‌های تخصصی سمن ها، ارائه آموزش‌های تخصصی، ایده پردازی، عضویت جوانان و سمن‌های جوانان در شبکه‌ها راه اندازی شده است.

پارسانیا افزود: سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌ها به نشانی اینترنتی snyngo.ir با حضور دبیران ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی همچنین گفت: این سایت شامل فعالیت‌های ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه‌ها و اخبار خود را منتشر می‌کند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خصوص بخش‌های دیگر سایت گفت: اخبار مربوط به سمن‌های جوانان را نیز شامل می‌شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه‌های سمن‌ها می‌توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • ادعا و هشداری تازه؛ التهابات در بازار ارز بیشتر خواهد شد؟
  • تامین ارز کالای قاچاق در چهارراه استانبول/ بازار غیررسمی آرام می‌شود
  • اگر با سیاست بانک مرکزی پیش برویم التهابات بازار ارز بیشتر خواهد شد
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است