Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی در حکمی غلامحسین محمدی را به سمت مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران منصوب کرد.

در حکم شهردار تهران خطاب به غلامحسین محمدی آمده است: «نظر به حسن سوابق، تجارب و شایستگی جنابعالی را به عنوان «مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران» منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با بهره گیری از استعداد و توانمندی نیرو‌های لایق، متخصص و متعهد شهرداری و تعامل سازنده با اصحاب رسانه در تحقق شعار «تهران شهری برای همه» نقش آفرین و تاثیرگذار باشید.

توفیقات روزافزون جناب عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسالت دارم.»

گفتنی است؛ پیش از محمدی، پوریا سوری سرپرستی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین

در این بسته خبری از اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز تا افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه و جمع‌آوری بیش از ۵۰۰۰ سرویس نخاله از سطح شهر آبادان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای شهر یزد نشوند

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: قانون در همه فعالیت‌ها باید فصل‌الخطاب باشد لذا از همه ارگان‌ها و ادارات استان درخواست داریم تا مانع اجرای رأی کمیسیون‌های این شورا نشده و قانون در همه اقدامات در نظر گرفته شود.

بیش از پنج هزار سرویس نخاله از سطح شهر آبادان جمع آوری شد

محمودرضا یوسفی، معاون خدمات شهری شهرداری آبادان از اجرای طرح ضربتی نخاله‌برداری، پاکسازی و نظافت عمومی معابر و خیابان‌های این شهر خبر داد و گفت: تاکنون بیش از پنج هزار سرویس نخاله از سطح شهر آبادان جمع آوری شده است.

جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت

عادل جعفری، مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری همدان گفت: جزئیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری همدان در راستای شفافیت و آگاهی مردم، در دسترس شهروندان قرار گرفت.

محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن

قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بیشترین ساختمان‌های نا ایمن در منطقه مرکزی و بازار قرار دارد.

اجرای ۳۱ رشته مسیر گشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از طراحی و اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی به طول ۲۰ هزار و ۴۰۱ متر خبر داد.

آتش‌سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد

آتشپاد غلامرضا رضایی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

واگن‌های متروی چینی سال جاری وارد می‌شود

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: با رفع اختلاف نظرها واگن‌های مترو در سال جاری از چین وارد کشور می‌شود.

افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه

جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی که قرار است از اول اردیبهشت ماه اعمال شود را تشریح کرد.

تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز از تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴ در خصوص پروژه‌های بزرگ مقیاس با اولویت ویژه خبر داد.

نرخ جدید کرایه تاکسی‌های خرم‌آباد به فرمانداری ابلاغ شد

سجاد کاظمی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی‌های درون شهری مصوب و برای تأیید نهایی به فرمانداری ابلاغ شده و تا قبل از اعلام نهایی، دریافت هرگونه مبلغ بیشتر از مسافران، تخلف است.

یک معبر شهری در همدان با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار بازگشایی شد

حجت کریمی جاوید، مدیر منطقه دو شهرداری همدان با بیان اینکه بازگشایی معابر پرترافیک یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است، گفت: عملیات بازگشایی کوچه یاس شرقی واقع در خیابان ذوالفقار با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شد.

برخورد یگان حفاظت شهرداری تهران با ۲۸۹ شبکه مافیای کودکان کار

سرهنگ سیدهادی موسوی، مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از برخورد این یگان با ۲۸۹ شبکه مافیای کودکان کار از ابتدای طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی در پایتخت خبر داد.

بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده‌راه تبدیل می‌شود

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه از تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه خبر داد و گفت: این پروژه پس از مطالعات اولیه توسط کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و دریافت نظرات مشاور طرح جامع شهر کرمانشاه اجرایی خواهد شد.

کد خبر 745491

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
  • ساری در زمینه های مختلف باید الگوی دیگر مراکز استان ها باشد
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی