Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@07:20:59 GMT

سود بزرگ مجیدی از مربیگری در استقلال

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۶۰۲۴

سود بزرگ مجیدی از مربیگری در استقلال

به گزارش خبرآنلاین، بعد از شکست استقلال برابر پدیده مدیران باشگاه تصمیم گرفتند فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی موقت این تیم تا پایان فصل انتخاب کنند و او در پنج بازی برابر سپیدرود، استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان، الدحیل و العین روی نیمکت آبی ها نشست.

فرهاد مجیدی بعد از پیروزی دو بر یک تیمش برابر سپیدرود که بازی پایانی لیگ هجدهم محسوب می شد به صراحت جلوی دوربین های تلویزیونی از ساخت استقلال رویایی خبر داد تا به این شکل به مدیران باشگاه پیام بدهد که می‌خواهد سرمربی فصل بعد این تیم باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال آن طور که از رفتار مدیران استقلال پیداست آنها برای انتخاب سرمربی خارجی به اتفاق نظر رسیده‌اند و بعید است فصل بعد نیمکت خود را به فرهاد مجیدی جوان بدهند.

اما چرا فرهاد مجیدی از حضور روی نیمکت استقلال در پنج هفته پایانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا سود برد؟ مجیدی در طول مدتی که سرمربیگری استقلال را بر عهده داشت موفق شد سه پیروزی کسب کند و دو تساوی که در یکی از بازی‌ها برابر صنعت نفت گل مسلم آبی‌ها از سوی داور مردود اعلام شد تا این مربی نتواند کارنامه خود را بهتر از نتایج فعلی اش کند.

نتایجی که فرهاد مجیدی در ۵ هفته پایانی به دست آورد یک پیام مشخص دارد و آن هم این است که حتی اگر این بار به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشود به جمع گزینه های هدایت این تیم اضافه شده است و طبیعی است که بعد از هر بار جابجایی در پست سرمربیگری این تیم نام او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی این پست مطرح خواهد شد.

فرهاد مجیدی حالا با تجربه سرمربیگری که البته کوتاه هم بوده است دو راه بزرگ پیشرو دارد؛ یکی اینکه فصل بعد به عنوان دستیار اول سرمربی خارجی استقلال فعالیت کند و یا پیشنهاد تیم‌های دیگر را قبول کند و بتواند در آنجا همچنان به عنوان نفر اول کار خود را ادامه بدهد تا وقت سرمربیگری اش در استقلال فرا برسد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، پس از جدایی توافقی پاکو خمس از تراکتور تبریز شایعات زیادی در رابطه با جایگزین سرمربی اسپانیایی بر روی نیمکت تی‌تی‌ها به گوش می‌رسید.

حالا اما این اعلام کرد: «مذاکرات برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده است و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزو گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند».

کد خبر 846325 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟
  • مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد
  • تکلیف بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد
  • همه چیز درباره آینده نیمکت مربیگری بایرن مونیخ
  • بمب بزرگ تراکتوری‌ها ؛ سرمربی سابق گرت بیل در راه تبریز