Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-25@22:25:36 GMT

عذرخواهی علیرضا بیرانوند از نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۶۱۰۹

سایت باشگاه پرسپولیس: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس از نیروی انتظامی عذرخواهی کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با عنایت به برخی مباحث مطرح شده در رسانه‌ها و فیلم منتشره در فضای مجازی، بدینوسیله اعلام می‌کند؛ باشگاه پرسپولیس و بازیکنان و خصوصاً آقای علیرضا بیرانوند همواره قدردان زحمات عوامل خدوم نیروی انتظامی بوده‌اند، لکن چنانچه رفتار آقای بیرانوند که قطعاً بدون سوء نیت بوده و در فضای پر استرس بازی نهایی لیگ اتفاق افتاده است، اعلام می‌دارد؛ چنانچه این امر موجب تکدر خاطر پرسنل خدوم نیروی انتظامی شده است، بدینوسیله باشگاه پرسپولیس و آقای علیرضا بیرانوند مراتب عذرخواهی خود را از آن پرسنل محترم اعلام و اشعار می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با همکاری مضاعف باشگاه‌های ورزشی و نیروی انتظامی شاهد افزایش نشاط اجتماعی توأم با حفظ نظم و امنیت باشیم.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس اینستاگرام علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی: حالا که در هفته‌های پایانی لیگ بیست‌وسوم هستیم، شاید خیلی‌ها از یاد برده باشند که در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات چه غائله بزرگی به پا شد. آن زمان مهم‌ترین حاشیه فوتبال ایران، نزدیک شدن علیرضا بیرانوند به استقلال بود. به شکلی باورنکردنی گلر اول سرخ‌ها که چند هفته قبلش در دربی برگشت لیگ و فینال جام‌حذفی مورد نوازش محکم(!) هواداران استقلال قرار گرفته بود، تا آستانه عقد قرارداد با همین تیم پیش رفت اما در نهایت در پرسپولیس ماندگار شد. امروز چه از آن جنجال به یاد داریم و نتیجه نهایی را چطور باید ارزیابی کنیم؟

داستانی که زلزله به پا کرد

احتمالا هدف اصلی بیرانوند برای مذاکره با استقلال، افزایش رقم قراردادش بود، در غیراین صورت او دلیل فنی و فوتبالی برای این کار نداشت. گویا مدیران وقت باشگاه هم به او برای عقد قراردادی ۲ساله، بیش از ۱۰۰میلیارد تومان پیشنهاد داده بودند. این انتقال هم اسپانسری داشت که ظاهرا فقط حاضر بود پول را بابت جذب بیرو بدهد و قبول نمی‌کرد این مبلغ صرف هیچ کار دیگری شود! با توجه به اینکه در نهایت این انتقال عملی نشد، طبیعتا صحت و سقم شایعه پیرامون حامی مالی هم به اثبات نرسید. در روزهایی که بیرانوند قراردادش با پرسپولیس را به‌طور یکطرفه فسخ کرده و پای میز مذاکره با استقلال نشسته بود، اردوگاه سرخ‌ها فضای ملتهبی را پشت سر می‌گذاشت.

یحیی گل‌محمدی با حضور در مقابل ساختمان باشگاه، ژست ناراحتی معروفی به‌خودش گرفت که تا مدت‌ها مورد تقلید هواداران حریف قرار گرفت و سوژه شد. رضا درویش، مدیرعامل قرمزها هم برای فرار از دست خبرنگاران و هواداران، روی صندلی عقب خودرو پنهان شد و یک کت روی سر خودش کشید. بعد که انتقال بیرانوند منتفی شد، ورق هم به‌طور کلی برگشت. پرسپولیس به آرامش رسید و درویش مقابل ساختمان باشگاه به هواداران گفت کل ماجرا از ابتدا هم یک شوخی بوده است!

از آن سو اما فضای استقلال متشنج شد؛ گروهی از هواداران این تیم دست به تجمع اعتراضی زدند و بعضا مرتکب برخی رفتارها شدند که اصلا قابل باور نبود. دامنه انتقادات چنان افزایش پیدا کرد که نهایتا حجت کریمی و شرکا ناچار به ترک باشگاه استقلال شدند و بنرهایی که خودشان در حمایت از خودشان در محل تمرین زده بودند هم افاقه نکرد!

نتیجه غیرمنتظره

شاید در آن روزهای گرم تابستانی خیلی از هواداران استقلال آرزو می‌کردند این انتقال انجام شود و فکر می‌کردند حضور بیرانوند در تیمشان به سود آنهاست اما فعلا که گذر زمان چیزی غیراز این را نشان داده است. حسین حسینی که آن زمان تا آستانه جدایی از استقلال پیش رفت، امسال یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشته است. او با ۱۴کلین‌شیت، یکی از عوامل قطعی بالانشینی استقلال بوده و ۴بار بیشتر از بیرانوند توانسته دروازه تیمش را بسته نگه دارد. در نقطه مقابل بیرو فصل پرنوسانی را پشت سر گذاشته؛ گاهی مصدوم بوده و گاهی با اشتباهاتش به پرسپولیس آسیب جدی زده است. بنابراین شاید دست‌کم برای فصل کنونی، جای حسرتی باقی نماند که چرا بیرانوند استقلالی نشد!

کد خبر 847128 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد