Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@00:58:08 GMT

طرح جدید توزیع گوشت در خراسان شمالی تصویب شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۶۱۸۵

طرح جدید توزیع گوشت در خراسان شمالی تصویب شد

استاندار خراسان شمالی از تصویب طرح جدید توزیع گوشت در استان خبر داد و گفت: در این طرح دست دلالان کوتاه خواهد شد همچنین شاهد صف نخواهیم بود. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد محمدعلی شجاعی در جلسه تنظیم بازار با بیان اینکه طی جلسات مکرر به صورت خصوصی و عمومی با مدیران سعی کردیم که بار را از دوش مردم برداریم اظهار داشت: بخشی از مشکلات مردم مربوط به سوء مدیریت هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکلات نشان می دهد که کم کاری صورت گرفته، ما اینجا هستیم که مردم کمتر اذیت شوند.

قیمت حبوبات٬ گوشت و مرغ در بازار بجنورد شنبه 4 خردادماه+ جدولدپوی 3.6 میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ 700 کانتیر گوشت منجمد در بندر شهید رجاییفیلم/ استفاده از حمام خانگی برای نگهداری 1.5 تن گوشت

وی افزود: تفاوت فاحش قیمت‌ها بین کالاهای تنظیم بازار و آزاد و توزیع کم اقلام، مشخصا زمینه را برای ورود دلالان و بروز مشکلات به وجود آورده است.

شجاعی در خصوص ارائه طرح تصریح کرد: قریب به 260 هزار خانواده شهری و روستایی در استان داریم که از آن 54 هزار نفر مربوط به کمیته امداد 42 هزار نفر مربوط به بهزیستی 80 هزار خانواده کارگری 17 هزار کارمند 13 هزار کارمند نیروهای مسلح و 10 هزار نفر بازنشسته کشوری میباشند که اینان قریب به 224 هزار خانوار را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: طی این طرح هر یک از نهادهای که این اقشار را تحت پوشش خود دارند باید با برنامه ریزی و اولویت بندی خانواده‌ها نسبت به توزیع گوشت در روزهای مختلف در شهرستان‌های مختلف اقدام کنند. به طور مثال کمیته امداد در روز چهارشنبه 500 کیلو سهمیه دارد که باید در بین افراد تحت پوشش خود در شهرستان هدف توزیع کند.

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه نباید شاهد هیچ گونه صف در روند توزیع اقلام باشیم خاطرنشان کرد: اگر شاهد این باشیم که مجموعه‌ای در روند توزیع خود بی نظمی ایجاد کرده و صف ایجاد شود سهمیه آن مجموعه از گوشت قطع خواهد شد. دستگاه‌های استانداری ناظر این طرح خواهند بود.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه مشخصه ان مقدار گوشتی که به استان اختصاص داده می شود پاسخگوی تمام مردم استان می باشد گفت: دستگاه‌های متولی توزیع باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که افراد ضعیف و کم درآمد آن مجموعه‌ها در اولویت قرار گیرند.

به گزارش تسنیم این طرح در ستاد تنظیم بازار با مخالفان و موافقانی همراه بود که در نهایت با اکثریت آرا تصویب شد و بنابر دستور استاندار تا چهارشنبه هفته جاری اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ن

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • تنظیم بازار اصفهان با سامانه‌های هوشمند