Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@05:15:26 GMT

اعتراض شدید به اکران یک فیلم غیراخلاقی در جشنواره کن

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۶۱۹۱

به گزارش مهر به نقل از ایندی وایر، عبداللطیف کشیش، کارگردان فرانسوی که اصلیتی تونسی دارد، این بار با فیلم تازه‌اش «مکتوب» در جشنواره فیلم کن خبرساز شد.

این فیلم که عنوان کاملش «مکتوب: عشق من: میان پرده موزیکال» است، با اعتراض مخاطبان در سالن سینمایی که فیلم به نمایش درآمد، روبه رو شد.

این فیلم ۳ ساعت و ۲۸ دقیقه‌ای که بیشترش در یک کلوب شبانه می‌گذرد، پر از صحنه‌های طولانی و نامناسب اخلاقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که در بخش مسابقه هفتادو دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کن به نمایش درآمد، با اعتراض تماشاگرانی روبه‌رو شد که بیشترشان سالن سینما را ترک کردند. اعتراض تماشاگران این بود که این یک فیلم غیراخلاقی است، نه سینما.

کشیش اما در موضعی عجیب از فیلمش دفاع کرد و آن را تجلیلی از جسم انسان خواند! وی پیشتر و با «زندگی ادل» که عنوان انگلیسی آن «آبی گرم‌ترین رنگ است» و برنده نخل طلای کن شد، همین روند را آغاز کرده بود.

عبداللطیف کشیش که ۵۸ ساله است، اکتبر پیش به آزار جنسی یک بازیگر ۲۹ ساله متهم شد. این پرونده هنوز بسته نشده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر رسمی «مست عشق»

همچنین پیش فروش بلیت‌های فیلم هم اکنون در سایت ایران تیک آغاز شده است. «مست عشق» از چهارشنبه پنجم اردیبهشت در سینما‌های سراسر کشور اکران می‌شود.

به گزارش عصر ایران، شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، ابراهیم چلیکول در نقش (سردار اسکندر)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده اند.

این فیلم با درجه سنی ۱۵+ اکران می‌شود. پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است.

دیگر خبرها

  • همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!
  • رونمایی از پوستر رسمی «مست عشق»
  • اکران فیلم در قدیمی‌ترین سینمای کرج
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد
  • حتی اعتراض هم ممنوع!