Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران از تازه‌ترین قیمت انواع میوه‌های بهاری در میادین استان خبر داد و گفت: میدان میوه مملو از میوه‌های نوبرانه بهاری است و مشکلی در عرضه وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: میدان میوه ساری مملو از میوه‌های نوبرانه بهاری است و مشکلی در عرضه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: قیمت میوه هم نسبتا مناسب است و دچار نوسانات شدیدی نشده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در خصوص قیمت میوه طی روز جاری در میادین میوه خاطرنشان کرد: قیمت امروز سیر تازه 2 هزار، سیب برگ‌دار 4 هزار، بادمجان 2 هزار، گوجه 3 هزار و 500 تا 4 هزار، سیب سفید دماوندی درجه یک 8 هزار، هندوانه 3 هزار، خربزه ملون 7 تا 7 هزار و 500، توت فرنگی محلی 8 هزار، کاهو 2 هزار، کلم سفید و قرمز 2 هزار و 500، هویج 4 هزار و 500، لوبیا سبز 7 هزار، کدو هزار، پیاز 5 هزار و سیب‌زمینی 6 هزار تومان است.

رئیس میدان میوه و تره‌بار قرق ساری ادامه داد: قیمت خیارمحلی 4 هزار و 500، طالبی 5 هزار، گوجه سبز محلی 4 هزار، گوجه سبز شهریاری 7 هزار، ازگیل 5 هزار، فلفل دلمه‌ای 4 هزار و 500، هلو داودی 5 تا 6 هزار، موز 11 هزار و 500 تا 12 هزار و زردآلو 12 تا 14 هزار تومان است.
 
فخرآوران با بیان این توضیح  که با توجه به فصل برداشت هلو، میدان میوه‌ و تره‌بار روزهای جمعه نیز دایر است؛ گفت: میدان میوه در روز شهادت امیرالمومنین (ع) تا ظهر تعطیل است و بعدازظهر و پس از ساعت 13:00 به دلیل حجم بالای تعدد و تقاضا برای تحویل و خرید هلو، باز خواهد بود.
 
وی در پایان گفت: قیمت‌های میوه و تره‌بار اعلام شده مربوط به میدان بوده و فروشگاه‌ها با دریافت سود 20 تا 30 درصد می‌توانند به فروش برسانند که دریافت سود بیشتر تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری + فیلم
  • (ویدئو) لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول