Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@02:23:27 GMT

غرق شدن جوان ۲۱ در رودخانه زاینده رود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۶۳۵۰

غرق شدن جوان ۲۱ در رودخانه زاینده رود

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،وحید عادلی مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری درچه گفت: در این حادثه که دیروز حدود ساعت ۱۶ در روستای حسین آباد فلاورجان رخ داد مهدی توکلی دینانی جوان ۲۱ ساله در اثرآشنا نبودن با فنون شنا و شدت جریان آب غرق شد.

وی افزود: تاکنون تلاش‌های نیرو‌های امدادی فلاورجان، درچه و غواصان پایگاه بسیج شهید چمران درچه برای یافتن جسد این جوان به نتیجه نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری درچه همچنین گفت: با وجود درخواست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری درچه برای اعزام نیرو‌های امدادی کمکی از شهرداری اصفهان تاکنون نیرویی به منطقه اعزام نشده است و تلاش‌ها برای یافتن غریق ادامه دارد.

انتهای پیام/م

  غرق شدن جوانی در رودخانه زاینده رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ زوج جوان به علت نداشتن محل اقامت

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر با ۵۰۰ تخت ظرفیت در همراه سرا‌ها وجود دارد و به همراهان بیماران خدمات ارائه می‌شود.

به گزارش رکنا، محمد شهریاری در ادامه گفت: این زن و شوهر می‌توانستند با مراجعه به بخش مربوطه در بیمارستان، از آن‌ها آدرس نزدیک‌ترین همراه سرا را دریافت کنند تا بتوانند شب را در آنجا اسکان پیدا کنند. این همراه سرا‌ها که توسط شهرداری تهران ایجاد شده است، قابلیت حضور به صورت خانوادگی را نیز دارند؛ اما اینکه چرا در این مورد خاص، این زن و شوهر به همراه سرا نرفته اند جای سوال است.

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با رکنا در خصوص وجود همراه سرا در پایتخت، با ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه‌ای گفت: همراه سرا‌ها برای خدمت رسانی به همراهان بیماران در نظر گرفته شده است. در حال حاضر با ۵۰۰ تخت ظرفیت در همراه سرا‌ها وجود دارد و به همراهان بیماران خدمات ارائه می‌شود.

وی در ادامه گفت: استفاده از وسایل گرمایشی ناایمن و غیراستاندارد در فصل سرد در خودور‌ها امری خطرناک است و در گذشته این موارد استفاده به وفور دیده می‌شد. هدف ما افزایش تعداد همراه سرا‌ها با مشارکت خیرین سلامت است.

احمدی صدر با بیان اینکه بر اساس قانون، شهرداری تهران موظف به ایجاد همراه سرا نیست تاکیدکرد: امیدواریم در آینده نزدیک با تصویب قانونی، یکی از دستگاه‌ها متولی این امر شود. مردم می‌خواهند دستگاه ها، وظایف ذاتی خودشان را انجام دهند. در قانون اساسی حاکمیت مکلف به ارائه خدمات سلامت است و همراهان بیماران نیز یکی از حوزه‌های جانبی خدمات سلامت است.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان افزود: نهاد‌ها و وزارتخانه‌ها در ارائه خدمات مطلوب به همراهان بیماران مسئولیت اجتماعی دارند؛ سهم مسئولیت اجتماعی این ارگان‌ها می‌تواند به سوی خدمات رسانی به همراهان بیماران هدایت شود؛ به عنوان نمونه یک یا دو اتاق از هتل‌ها و مهمانسرا‌های سازمانی در تهران می‌تواند در اختیار همراهان بیماران قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • جذابیت‌های طبیعی چهارمحال و بختیاری میزبان گردشگران
  • منتخبان مردم اصفهان در مجلس برای احیای بهشت‌آباد و گلاب۲ تلاش کنند
  • سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری بجنورد منصوب شد
  • پهپادی که به کمک ارتقای ایمنی مسافران نوروزی آمد/آماده‌باش کامل آتش‌نشانی برای نوروز ۱۴۰۳
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی زنجان مهار شد
  • مرگ زوج جوان به علت نداشتن محل اقامت
  • ادامه تلاش آتش‌نشانان برای رفع آبگرفتگی‌های شهر اهواز
  • مهار آتش سوزی در یکی از انبار‌های شرکت فولاد خوزستان
  • واژگونی خودرو در گچساران ۳ کشته برجای گذاشت
  • تقویت همکاری سازمان آتش نشانی یزد و کلانتری ۱۳ برای اقدامات امدادی