Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@04:34:09 GMT

نصرالله: همگی در خصوص مقابله با «معامله قرن» مسئولیم

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۶۳۵۵

نصرالله: همگی در خصوص مقابله با «معامله قرن» مسئولیم

خبرگزاری فارس: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت نوزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونستی و آزادی کامل لبنان، (۲۵ می سال۲۰۰۰) به سخنرانی پرذاخت.

او در ابتدای سخنان خو سالگرد آزادسازی لبنان که در این کشور با عنوان «عید مقاومت و آزادسازی» یاد می‌شود را به همه مسلمانان تبریک و در ادامه سالگرد شهادت حضرت علی ابن ابی‌طالب را تسلیت گفت و دقایقی در این باب کلماتی را بر زبان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب‌الله لبنان پس از آن با بیان اینکه به علت مصادف شدن این ایام با ماه رمضان، جشنی برپا نشد اما مراسم بزرگی در جمعه هفته جاری (روز جهانی قدس) برگزار خواهد شد؛ از اهمیت بالای روز قدس امسال به علت مصادف شدن با برخی تحولات منطقه‌ای سخن گفت و ادامه داد: همه ما سخنان مسئولان آمریکایی را در خصوص آغاز اجرای «معامله قرن» شنیدیم و گام اول که اعلام شده در نشست اقتصادی بحرین برداشته خواهد شد و پس از اقدامات بعدی نیز صورت خواهد گرفت.

او تأکید کرد که همگی در خصوص مقابله با این طرح که با هدف از میان بردن موضوع فلسطین است، مسئولیت دارند.

سید حسن نصرالله همچنین از موضع واحد همه گروههای فلسطینی در تحریم نشست بحرین تمجید کرد و آن را یک موضع‌گیری واقعی دانست و همزمان با تمجید از موضع علما و انقلابیون بحرینی گفت که گام ابتدایی برای اجرای طرح معامله قرن قرار است در این کشور برداشته شود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان سپس ادامه سخنان خود در خصوص طرح موسوم به «معامله قرن» و تحولات منطقه‌ای به خصوص بحران میان ایران و آمریکا و موضع حزب‌الله در این خصوص را به روز جهانی قدس موکول کرد و گفت در سخنرانی امروز خود به مناسبت روز و موضوع سوریه خواهد پرداخت.

سید حسن نصرالله گفت: امروز یک روز تاریخی و بزرگ برای لبنان و منطقه در بحث نزاع عربی-اسرائیلی است؛ چرا که آن‌چه رخ دادن نتایج بزرگی در ابعاد نظامی، سیاسی و فرهنگی در پی داشت و در کل معادله درگیری در منطقه را تغییر داد.

 

 

در حال تکمیل...

منبع: فردا

کلیدواژه: نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر گالانت توسط رسانه‌های عبری

رسانه‌های صهیونیستی با بررسی تحولات جبهه شمالی تهدیدات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه لبنان را به باد تمسخر گرفتند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی به تازگی ویدیوی مقاومت اسلامی لبنان را در خصوص انتشار فایل‌های صوتی مسوولان صهیونیست و در رأس آن‌ها یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی باز نشر کرده اند.

این اقدام رسانه‌های مذکور در واکنش به تهدیدات مقامات صهیونیست مبنی بر این که لبنان را به عصر حجر بازمی گردانند صورت گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی همزمان با بازنشر این فایل‌های صوتی سوال کردند: چه کسی چه کسی را به عصر حجر بازمی گرداند؟

پیش از این رییس کمیته وابسته به شهرک صهیونیست نشین مرگلیوت تاکید کرده بود که گالانت در حالی لبنان را تهدید به بازگشت به عصر حجر می‌کند که به وضوح مشخص است شهرک‌های ما بدون برق باقی مانده و به عصر حجر بازگشته اند.

رسانه‌های عبری زبان پیش از این با انتشار گزارش‌هایی به اوضاع ساکنان شهرک‌های شمالی اراضی اشغالی اشاره کردند و نوشتند که این صهیونیست‌ها تاوان سنگینی برای جنگ با حزب الله پرداخت می‌کنند.

این در حالی است که حمله‌های حزب الله لبنان به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی در راستای حمایت از مردم غزه ادامه دارد.

اداره اطلاع رسانی اخبار جنگ حزب الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم فلسطین در غزه و یاری رساندن به نیروهای مقاومت شجاع، رزمندگان ما به تازگی گروهی از نظامیان دشمن صهیونیست را در حومه مرکز نظامی الراهب با گلوله‌های توپ هدف قرار داده و ضرباتی به آنها وارد کردند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حمله همزمان حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی
  • بورس در آخرین روز کاری سال سبزپوش شد
  • بورس سبزپوش به استقبال بهار رفت
  • بورس با جهش ۳۵ هزار واحدی سبز پوش شد
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست/ فرمانده صهیونیست زخمی شد
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۵ پایگاه صهیونیستی
  • المالکیه با خمپاره هدف قرار گرفت
  • واکنش رسانه‌های اسرائیلی به تهدیدات گالانت در خصوص بازگرداندن لبنان به عصر حجر
  • تمسخر گالانت توسط رسانه‌های عبری