Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@15:27:31 GMT

تندباد در تهران/ احتمال رگبار باران در پایتخت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۶۳۶۲

ساعت24- به دنبال وقوع تندباد در غالب نقاط تهران براساس اعلام سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید تا یکی دو ساعت دیگر در تهران ادامه خواهد داشت.

احد وظیفه گفت: تند باد در تهران باعث خیزش گرد و خاک شده است.
وی گفت: عصر امروز و امشب احتمال رگبار باران در تهران وجود دارد.

به گفته وظیفه، وقوع تند باد و رگبار باران در تهران از قبل پیش بینی و حتی یک ساعت قبل از وقوع هم اطلاع رسانی شده بود که وزش باد شدید در تهران به ویژه نیمه شمالی پایتخت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به تهرانی ها؛ وزش باد شدید در پایتخت

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید در در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان تهران و افزایش دما تا شنبه (۱۱ فروردین) خبر داد.

به گزارش ایسنا، برای روز جمعه و شنبه (۱۰ و ۱۱ فروردین) با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود. از بعد از ظهر روز یکشنبه (۱۲ فروردین) با عبور موجی دیگر در نیمه شمالی و ارتفاعات استان افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نیست.

از امروز تا روز شنبه افزایش نسبی دما و روز یکشنبه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، آسمان تهران فردا (۹ فروردین ماه) نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۱۰ فروردین ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه مهراباد با بیشینه دمای ۱۷ و کمیته دمای ۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با بیشینه ۷- و کمینه ۹- سردترین نقطه تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

دیگر خبرها

  • برف و باران امروز اصفهان را فرا می گیرد
  • احتمال رگبار موقت باران
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • افزایش نسبی دما تا شنبه در پایتخت/ وزش باد شدید
  • هشدار به تهرانی ها؛ وزش باد شدید در پایتخت
  • هشدار به پایتخت‌نشینان؛ وزش باد شدید در تهران
  • صدور هشدار زرد / وزش باد شدید در پایتخت در راه است
  • هشدار زردبارش باران و وزش تندباد در آذربایجان غربی
  • وزش باد شدید و طوفان در انتظار پایتخت