Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از فدراسیون والیبال، به دعوت سپیده سادات هاشمی سرپرست تیم ملی بانوان، مائده برهانی، شکوفه صفری، فرزانه مرادیان، فاطمه عنایت، شبنم علیخانی، ندا چملانیان، منا دریس محمودی و مائده اسکندری از اصفهان را به همراه والیبالیست‌هایی از استان ه‌ای کشور در هفتمین اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بازیکنان از ۷ تا ۱۳ خرداد در کمپ شهید چمران به تمرین می‌پردازند.

انتهای پیام/م

  دعوت هفت ملی پوش اصفهانی به اردوی تیم ملی والیبال بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان

.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار گفت: شریف مومن مصری، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان، ۲۱ بازیکن را به این اردو دعوت کرده است که در این اردو آقایان امیرحسین مسعودنیا و مهدی دارینی بازیکنان سبزواری این تیم هستند که به دعوت شریف مومن به این اردو دعوت شده‌اند. شهابی افزود: همچنین حمید ربانی کیا (مربی) و رضا سرسنگی از سبزوار تیم ملی هندبال جوانان ایران را همراهی می‌کنند. وی گفت: تیم ملی خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌کند.  

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان