Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@15:36:26 GMT

اسپالتی: هیچگاه پایان فصل آرامی نداشته ام

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۶۴۱۵

اسپالتی: هیچگاه پایان فصل آرامی نداشته ام

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی اینتر، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر امپولی حاضر شد.


به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا شب در صورت کسب پیروزی در سن سیرو مقابل امپولی برای دومین فصل متوالی سهمیه لیگ قهرمانان را کسب خواهد کرد و اسپالتی که احتمالا برای آخرین بار نراتزوری را هدایت می کند، مدعی شد تیمش شرایط آمادگی با این مقطع از فصل را آموخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسپالتی گفت: "شرایط متفاوت از فصل گذشته نیست و در چنین دیدارهایی که یا باید پیروز شد یا مرد، باید همه توان خود را به آن بازی اختصاص دهید. در دوران مربیگری ام هرگز فصلی نبوده که در هفته پایانی احساس آرامش داشته باشم.

 

 

وقتی که در رم بودم، شش فینال با اینتر داشتیم و این موضوع بسته به اهداف در تمام باشگاه های بزرگ رخ می دهد. اما حالا من احساس می کنم اینتر در طول دو سال گذشته آموخته که چگونه به خوبی برای مقابله با این وضعیت آماده شود.

 

هواداران اینتر ما را دوست دارند و من ترجیح می دهم در سن سیرو بازی کنیم. می دانم که تنش هایی وجود دارد و ما در برخی بازی های بزرگ اشتباه داشته ایم، اما اینتر در بسیاری از مسابقات مهم خیلی خوب کار کرده و حالا من انتظار دارم که بازیکنان تنها روی کسب سهمی لیگ قهرمانان تمرکز کنند.

 

مهاجم ثابت ترکیب؟ تقاوت زیادی بین ایکاردی و لائوتارو مارتینز وجود ندارد هر کدام از این دو شخصیت خاص خود را دارند و با ذهنیت قوی و توان بالا می توانند روی نتیجه تاثیر بگذارند."

لوچانو اسپالتی (سرمربی) اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوچانو اسپالتی سرمربی اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قیمت مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران در جدیدترین ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت «2 میلیون یورو» کاهش یافت.مهدی طارمی پیش از این با ارزش 12 میلیون یورویی گران ترین فوتبالیست ایران به شمار می رفت. یعنی بیش از 140 میلیارد تومان ارزش ستاره ایرانی کاهش یافته است. به نقل از فارس پورتو بعد از تصمیم طارمی در زمستان مبنی بر سفر به ایتالیا برای حضور در تست های پزشکی این بازیکن ایرانی را در لیست سیاه تیمش قرار داد.طارمی در 3 ماه گذشته بیش از 90 درصد بازی ها از لیست خارج شد یا نیمکت نشین بود تا از مهره کلیدی اژدها به یک بازیکن خارج از ترکیب تبدیل شود.هرچند طارمی با مخالفت مدیریت باشگاه پورتو و فشار هواداران سفر خود را در زمستان به ایتالیا لغو کرد ولی انتقال ستاره ایرانی در تابستان به صورت رایگان به نراتزوری تقریبا قطعی است.طارمی هفته گذشته بعد از 4 ماه گل نزدن در لیگ پرتغال به دلیل خروج از ترکیب دوباره گلزنی کرد که در زیر می توانید تماشا کنید.

سایت ترانسفر مارکت گزارش می دهد که طارمی به دلیل «نیمکت نشینی های مدام و خروج از ترکیب پورتو» با افت 2 میلیون یورویی مواجه شده است.بر اساس گزارش این رسانه آماری، ارزش طارمی در سال 2022 تا 20 میلیون یورو افزایش یافت اما در در طی یک سال اخیر قیمت ستاره ایرانی با کاهش 10 میلیون یورویی یعنی به نصف رسیده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895821

دیگر خبرها

  • روایتی از دشمنی محمدبن عبدالوهاب با پیامبر(ص) / چرا بن‌باز بزرگترین مفتی سلفی‌ها، هیچگاه به مدینه نرفت؟
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • برادر کونته اینزاگی را مسخره کرد: به ما نمی‌خوری!