Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت نوزدهمین سالگرد آزادسازی لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی انجام شد.

به گزارش خرداد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت نوزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی و آزادی کامل لبنان، (۲۵ مه ۲۰۰۰) و روز مقاومت و آزادی به سخنرانی پرداخت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدای سخنان خود از سوریه و جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت از مقاومت از سال ۱۹۸۲ تا زمان حاضر سپاسگزاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی سالگرد آزادسازی لبنان را که در این کشور با عنوان «عید مقاومت و آزادسازی» یاد می‌شود، به همه مسلمانان تبریک و در ادامه سالگرد شهادت حضرت علی (ع) را تسلیت گفت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان از اهمیت بالای روز قدس امسال به علت مصادف شدن با برخی تحولات منطقه‌ای سخن گفت.

وی در رابطه با مساله فلسطین اظهار کرد: امروز ملت فلسطین با بزرگ‌ترین توطئه برای حذف مواجه شده است. از همین رو عنوان اساسی روز قدس امسال، مقابله با معامله ترامپ است. به همین جهت جمعه آینده همایشی مردمی در ضاحیه جنوب بیروت به مناسبت روز جهانی قدس برگزار خواهیم کرد.

دبیرکل حزب‌الله در رابطه با اجلاس منامه، بیان کرد: موضع علمای بحرین و مردم این کشور در زمینه مخالفت با این موضوع که بحرین خاستگاه اولین قدم برای معامله قرن باشد و موضع واحد فلسطینیان درباره مخالفت با کنفرانس اقتصادی بحرین را می‌ستاییم.

وی تأکید کرد که همگی در خصوص مقابله با این طرح که با هدف از میان بردن موضوع فلسطین است، مسئولیت دارند. برچسب ها: سیدحسن نصرالله ، روز قدس ، ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: سیدحسن نصرالله روز قدس ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید

به گزارش رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت لبنان، این گروه صحنه‌هایی از عملیات خود در هدف قرار دادن سکوی گنبد آهنین در شهرک کفار بلوم در شمال فلسطین اشغالی با پهپاد‌های تهاجمی را منتشر کرد.

در تحولی دیگر در مرز‌های لبنان و فلسطین اشغالی، منطقه «المطله» نیز هدف حمله نیروه‌های مقاومت لبنان قرار گرفت.

در همین راستا، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک خودروی ارتش صهیونیستی را در بدو ورود به منطقه المطله در نزدیکی مرز لبنان هدف قرار داده است که تمامی نظامیان داخل آن کشته و زخمی شدند.

این حمله پس از آن صورت گرفت که ساعاتی پیش حملات توپخانه‌ای اسرائیل به حومه شهر خیام در جنوب لبنان از سر گرفته شد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب تأیید کرد که یکی از فرماندهان حزب الله لبنان را ترور کرده است.به دنبال این اقدام رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان نیز در اقدامی تلافی‌جویانه، پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل را موشک باران کرد. رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله تنها در روز سه‌شنبه بیش از ۱۵۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

پس از آن که رژیم نامشروع اسرائیل در میدان جنگ در رویارویی با حزب الله و نیرو‌های مقاومت فلسطین ناکام مانده و نتوانسته به اهداف خود برسد، در اقداماتی ناجوانمردانه و کور دست به ترور فرماندهان مقاومت می‌زند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید