Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریفی مدیرعامل سازمان ایمنی و آتش نشانی شهرداری ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان مبنی بر وجود یک مار در بلوار خلیج فارس شهر ایلام نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی ایستگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حضور یافته و نسبت به گرفتن مار اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی ادامه داد: پس از چند ساعت فعالیت نیرو‌های آتش نشانی مار گرفته شد و در دامان طبیعت رها گشت.

وی بیان کرد: بزرگی این مار ۱۵۰ سانتی متر بود که سبب ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنین این منطقه شده بود.

مدیرعامل سازمان ایمنی و آتش نشانی شهرداری ایلام ضمن تشکر از شهروندان جهت تماس با سازمان آتش نشانی اظهار کرد: همشهریان عزیز در صورت مشاهده مار یا هر خزنده و حیوانی، ضمن حفظ خونسردی سریعا با شماره تلفن ۱۲۵ تماس گیرند تا مامورین آتش نشانی نسبت به گرفتن آن حیوان یا خزنده اقدام نمایند.

انتهای پیام/ ن

رها سازی یک حلقه مار توسط نیرو‌های آتش نشانی ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، روابط عمومی سازمان بهشت زهرا اعلام کرد در‌های اصلی این آرامستان در شب‌های قدر (۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان) برای حضور زائران در گلزار مطهر شهدا یا در کنار مزار درگذشتگان در قطعات عمومی باز است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران هم گفت: آتش‌نشانان ۱۳۸ ایستگاه آتش‌نشانی در شب‌های قدر به‌منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود به‌ویژه اماکن مهم مانند مساجد، حسینیه‌ها، شبستان‌ها، بقاع متبرکه و اماکن دیگر مستقر می‌شوند.

قدرت‌الله محمدی به شهروندان توصیه کرد در این شب‌ها همه در‌های ورود و خروجی مکان‌های مذهبی را باز بگذارند و افراد سالخورده و کودکان در نزدیک‌ترین محل تا در‌های خروجی اسکان داده شوند.

دیگر خبرها

  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • زنده گیری مار یک و نیم متری در دزفول
  • گلوی گاوخونی همچنان خشک است / ضرورت احیای حقابه تالاب توسط وزارت نیرو
  • چهار هزار و ۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • ۶ نفر در آبگیر فصلی روستای کلستان شیراز غرق شدند
  • برقراری بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • برقراری ۴۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام در طرح نوروزی
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی قم در ایام نوروز