Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روح الله افشاریان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سمیرم اظهار داشت: بر اثر بارش‌های شدید باران و وقوع سیلاب در سمیرم شاهد تخریب نزدیک به ۲۵۰ واحد شهری و ۱۰۰ واحد روستایی بودیم و بالغ بر یک هزار واحد مسکونی نیاز به تعمیرات شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اعلام اینکه ۲ هزار و ۱۶۵ وام طرح ویژه مقاوم سازی به روستائیان شهرستان سمیرم داده شده است، ادامه داد: برای منازلی که صد در صد تخریب شده است مبلغ ۴۰ میلیون تومان به روستائیان و ده میلیون تومان کمک بلاعوض و برای ساخت مساکن در شهر ۵۰ میلیون تومان وام و ۱۲ میلیون تومان کمک بلاعوض میشود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سمیرم با اشاره به اینکه در مرحله اول ۱۲۰ واحد ساخته و تحویل مردم سیل زده سمیرم میشود، اعلام کرد: به روستائیان وام درجاسازی داده میشود که در همان محل تخریب منزل خود، مسکن جدید را بسازند.

افشاریان از اجرای طرح هادی با رویکرد گردشگری برای روستای خفر خبر داد و افزود: در سمیرم روستا‌های آب ملخ، سیور، قاسم لو و دنگزلو پتانسیل اجرای طرح هادی با رویکرد گردشگری را دارند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان سمیرم از معدود شهرستان‌هایی است که جمعیت روستائیان در آن بیشتر از جمعیت شهری آن است، ادامه داد: بالغ بر ۹۵درصد روستا‌های این شهرستان بالفعل هستند و همچنان دامداری و کشاورزی در این روستا‌ها فعال ومحل ترزیق روستائیان است که اجرای طرح هادی در روستا‌های سمیرم سبب شده که از مهاجرت روستائیان شهرستان سمیرم به شهر جلوگیری کند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سمیرم با اظهار اینکه بالغ بر ۴۰ واحد مسکن مهر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر سمیرم احداث شده است، ادامه داد: ۲ هزار و ۱۶۹ قطعه زمین به روستائیان برای ساخت مسکن واگذار شده است.

وی از صدور ۷ هزار و ۴۰۲ برگ سند در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر خبر داد و گفت: شهرستان سمیرم دارای ۹۶ روستای بالای ۲۰ خانوار است که تا پایان امسال کلیه روستا‌ها دارای طرح هادی می‌گردند.

افشاریان با اشاره به اینکه تاکنون در ۳۵ روستا طرح هادی اجرایی شده است، ادامه داد: امسال طرح هادی بازنگری شده را برای ۴ روستا در دست اجرا داریم.

انتهای پیام/م

 

۲ هزار و ۱۶۵ وام طرح ویژه مقاوم سازی به روستائیان شهرستان سمیرم داده شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعابات واگذار شده در روستا‌های فیروزکوه، زیر ذره بین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛انشعابات واگذار شده در روستا‌های فیروزکوه، زیر ذره بین. در نشست ساماندهی ساخت و ساز‌های شهرستان فیروزکوه، مقرر شد وضعیت انشعابات واگذار شده آب، برق و گاز در دو سال گذشته در روستا‌های فیروزکوه بررسی شود؛ تا در صورتی که انشعابات در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ خارج از بافت مسکونی روستا واگذار شده باشد، افراد متخلف به دستگاه قضایی معرفی شوند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • اعطای نخل طلای افتخاری کن به استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / دلار در منطقه جدید کف‌سازی کرد؟
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • انشعابات واگذار شده در روستا‌های فیروزکوه، زیر ذره بین