Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@08:13:33 GMT

روزه داران در زمان رانندگی حوصله به خرج دهند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۶۵۷۶

روزه داران در زمان رانندگی حوصله به خرج دهند

در روزهای ماه مبارک رمضان شاهد کاهش آستانه تحمل از طرف رانندگان روزه دار هستیم، به طوریکه رانندگان در زمان توقف پشت چراغ راهنمایی و رانندگی به دنبال عبور هر چه سریعتر از چهارراه ها هستند.

به گزارش ایمنا، صبور نبودن رانندگان می تواند زمینه ساز بروز حوادث رانندگی شود، نکته مهم دیگر که بر مشکلات رانندگی افزوده عدم رعایت حق تقدم از طرف رانندگان است، این مسئله نیز از ایمنی عبور و مرور در شهر می کاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان امروز شنبه چهارم خرداد ماه، ساعت ١٩- در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی، کنار گذر لاله به سمت پل چمران در مسیر شرق به غرب، زیر گذر احمد آباد به سمت خیابان بزرگمهر، خیابان شمس آبادی در مسیر جنوب به شمال، خیابان کمال اسماعیل حدفاصل شمال پل خواجو تا شمال پل فردوسی، بلوار آیینه حدفاصل جنوب پل فردوسی تا تقاطع هتل پل وخیابان حکیم نظامی در مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترافيک ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه

سرهنگ ترابی گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند.

وی افزود: رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها وجاده ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را در نظر بگیرند و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ ترابی تصریح کرد: رانندگان باید تا حد امکان از تردد ها‌ی غیر ضروری پرهیز کنند و اگر قصد سفر به خارج از شهر را دارند، حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان
  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان