Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فهرست داوران هفتۀ دوم ‌رقابت‌های زنان در لیگ ملت‌ها نام یک داوری ایرانی به چشم می‌خورد.به گزارش بلاغ،در فهرست داوران هفته دوم ‌رقابت‌های زنان در لیگ ملت‌های والیبال نام یک داور ایرانی به چشم می‌خورد و او «فرهاد شاهمیری» است. این داور ایرانی در چین قضاوت بازی‌های میزبان، بلژیک، کره و تایلند را بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سی‌ونهمین حضور شاهمیری در یک رویدادهای فدراسیون جهانی اعم از لیگ جهانی (14)، جایزه بزرگ (12)، قهرمانی جهان(4)، انتخابی المپیک (1)، باشگاه‌های جهان (2)، جام قهرمانان (1)، جام‌جهانی (1)، المپیک (2) و لیگ ملت‌ها (1) در یکی از بخش‌های مردان و زنان است.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که ظاهراً فدراسیون والیبال صلاح نمی‌داند این خبر را اطلاع‌رسانی کند؛ البته روابط عمومی فدراسیون در مواردی همچون لیست تیم مردان، نام حریفان و نتیجه مسابقات نوجوانان و... هم نشان داده بود که کاملاً سلیقه‌ای اطلاع‌رسانی می‌کند و شناختی از رویدادها و اتفاقات این رشته ندارد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی

شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.   بنابر روایت ایسنا، به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.   رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.   پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • سلامت: فوتبالی نه ولی تراکتوری‌ام
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • حمایت جهانی از فلسطین/ جنایات رژیم صهیونیستی از روی ضعف است
  • حمایت جهانی از فلسطین؛ جنایات رژیم صهیونیستی از روی ضعف است
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد