Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:46:35 GMT

کولاکوویچ: امیدوارم در هفته اول سنت شکنی کنیم

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۶۷۳۰

کولاکوویچ: امیدوارم در هفته اول سنت شکنی کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: ما دنبال این بودیم که یکسری بازیکن باتجربه باکیفیت را در کنار تعدادی از استعدادها داشته باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ بعد از آخرین تمرین تیم ملی والیبال قبل از سفر به چین برای حضور در هفته اول لیگ ملت های 2019 اظهار داشت: اولین هفته لیگ ملت ها برای همه تیم ها قطعا مشکل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دوره های خیلی خوب تمرینی داشتیم، اما نتوانستیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم. تعدادی از تیم ها بازی تدارکاتی داشتند، اما دوره آماده سازی آنها خیلی کوتاه تر از ما بوده است. در چنین شرایطی چیزی قابل پیش بینی نیست. برای همین ما به چین می رویم تا برای پیروزی بجنگیم.


وی درباره حضور همزمان بازیکنان باتجربه و جوان در تیم ملی عنوان کرد: بازیکنان همگی آماده هستند. باید بازی به بازی جلو برویم. ما دنبال این بودیم که یکسری بازیکن باتجربه باکیفیت را در کنار تعدادی از استعدادها داشته باشیم.


سرمربی تیم ملی والیبال همچنین درباره حمایت تماشاگران ایرانی گفت: امیدواریم که تماشاگران ایرانی در هر شرایطی از ما حمایت کنند. ما به حمایت آنها در اردبیل و ارومیه احتیاج داریم.


کولاکوویچ درباره احتمال صعود ایران به مرحله نهایی بیان داشت: هر 16 تیم انتظار دارند که به مرحله نهایی بروند و ما هم چنین انتظاری داریم. جذابیت ورزش به همین است که همه می خواهند جزو برترین ها باشند. با این شرایط و آماده سازی که ما داشتیم، می توانیم انتظار صعود را داشته باشیم. فقط این را باید در نظر بگیریم که همه حریفان نیز چنین تفکری دارند. من انتظار دارم بهترین اتفاقات برای ما رخ دهد.
وی در رابطه با اینکه در سال های اخیر ایران شروع خوبی در لیگ ملت ها نداشته، گفت: اگر بتوانیم امسال حتما خوب شروع می کنیم تا این سنت از بین برود. این یک قانون برای ما نیست.


سرمربی تیم ملی درباره اینکه داوری، سرپرست فدراسیون اعلام کرده بود سرمربی تیم ملی درخواست بازی تدارکاتی نداشته، اظهار داشت: ما به تیم های ملی دیگر دعوتنامه های زیادی زدیم و هیچ تیمی درخواست ما را قبول نکرد. به همین خاطر ما مسابقه دوستانه نداشتیم. البته فدراسیون آماده بود که ما را حمایت کند. وقتی من و خوش خبر مکاتبات لازم را انجام داده بودیم، دیگر به فدراسیون اعلام نکردیم.
وی در پاسخ به این سوال که تیم ملی ایران با میانگین سنی 25 سال سومین تیم جوان لیگ ملت هاست و به همین واسطه بازیکنان جوانی مثل توخته و فیض امام دوست شانس بازی خواهند داشت، گفت: همانطور که می دانید ما 25 بازیکن را در لیست لیگ ملت ها اعلام کردیم. ایران مسابقات نوجوانان وجوانان را هم در پیش دارد و باید به آنها نیز احترام بگذاریم. درباره توخته این را بگویم که او در شرایط فعلی نمی تواند در تیم ملی بزرگسالان باشد، پس باید از رده های پایین تر دوباره شروع کند. سال قبل هم میکسی از بازیکنان جوان داشتیم که امسال خیلی از آنها برگشتند. یلی، جواد کریمی و میثم صالحی الان در تمرینات هستند. البته میثم به خاطر محدودیت در اعلام لیست در هفته اول و دوم با ما نیست.


کولاکوویچ در پایان در پاسخ به این سوال که برایش چقدر موفقیت در لیگ ملت ها اهمیت دارد، گفت: اولین هدف ما امسال صعود به المپیک است، اما اینطور هم نیست که همه چیز را رها کنیم و قبل از انتخابی المپیک تازه آغاز کنیم. بنابراین باید برای همه مسابقات تیم ملی برنامه داشته باشیم. فدراسیون خرج کرده و هواداران هم انتظار دارند.

ایگور کولاکوویچ تیم ملی والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایگور کولاکوویچ تیم ملی والیبال ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند

علیرضا نورمحمدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم اراک در جام حذفی اظهار کرد: بازی جام حذفی سخت است، چون تیم‌های مقابل با انگیزه می‌آیند، اما به نظرم شرایط پرسپولیس به صورتی است که می‌تواند راحت این بازی را پیروز شود. سرخپوشان برای کسب ۲ جام انگیزه دارند و بازیکنان و مربیان برای هر ۲ جام تلاش می‌کنند و فکر نمی‌کنم کار سختی داشته باشند.

نورمحمدی درباره اینکه تیم آلومینیوم اراک همیشه حریف سرسختی برای پرسپولیس به شمار می‌آید و در بازی لیگ برتر هم توانست سرخپوشان را شکست بدهد، گفت: تیم‌های حاضر در جام حذفی به خصوص تیم‌های پایین جدول انگیزه لازم را دارند به خصوص آنها مقابل پرسپولیس با این همه تماشاگر سعی می‌کنند بهترین بازی خود را ارائه بدهند و همین موضوع باعث می‌شود بعضی از اوقات غافلگیر شویم.

او افزود: تیم پرسپولیس شرایطش به صورتی است که تجربه دارد، چون چند مرتبه در جام حذفی دچار مشکل شده است و همین موضوع باعث شده که دیگر تیمی را دستکم نگیرد. در جام حذفی شگفتی‌هایی می‌بینیم که اصلا عجیب و غریب است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره برگ برنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: به نظرم حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده این بازی است، چون سرخپوشان در شرایطی قرار گرفتند که نمی‌خواهند از این شرایط خارج شوند. همچنین  تیم آلومینیوم هم سرمربی خوبی دارد و هم بازیکنانش مقابل تیم‌های بزرگ به خصوص پرسپولیس انگیزه زیادی دارند. به نظرم بازی جذابی می‌شود و تنها مشکلش این است که در زمین حریف برگزار می‌شود و تماشاگران حریف می‌آیند و یک مقدار کار را سخت می‌کند. زیبایی جام حذفی این است که یک تیم برنده و تیم دیگر بازنده می‌شود و امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی باشد.

نورمحمدی درباره عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه پرسپولیس گفت: کسانی که در پرسپولیس بازی کردند می‌دانند شرایط وحشتناک است. زمانی که یک گلر جوان در ۴ بازی به این صورت دروازه بانی می‌کند قطعا بازیکن آینده داری است. به نظرم اکنون هم انگیزه اش بیشتر شده است. بعضی از تیم‌ها دروازه بان جوان می‌گذارند و نتیجه اش را می‌گیرند. چند بازی که از این دروازه بان دیدم، گلری نیست که  مربی بترسد که او را درون دروازه بگذارد و او آینده دارد.

او درباره اظهارت  امیر حسین صادقی  بازیکن سابق استقلال مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند قهرمان می‌شویم، اما وزیر ورزش تغییر کرده است، گفت: وقتی تیمی  زورش در زمین مسابقه نمی‌رسد،  همه زورشان به زبانشان می‌رود و هر چه دلشان می‌خواهد می‌گویند که برای پرسپولیسی‌ها این صحبت‌ها عادی و خنده دار است.  تیم پرسپولیس سال‌ها است که قهرمان و نایب قهرمان بوده  و از این رتبه پایین‌تر نیامده است به خاطر همین از این حرف‌ها زیاد می‌زنند.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره واگذاری مالکیت سرخپوشان به کنسرسیوم ۶ بانک اظهار کرد: امیدوارم این ۶ بانک دیگر بتوانند از پس امورات پرسپولیس بربیایند که دچار مشکل نشوند. به هر حال پرسپولیس و استقلال جزو تیم‌های پرطرفدار هستند و امیدوارم مشکلاتشان حل شود، چون یک تیم بزرگ باید پشتش یک پشتوانه بزرگ باشد و ان شا الله در وسطش اتفاقی نیفتد، چون پرسپولیس اکنون باید به آسیا برود و مقام بیاورد و باید با تیم‌های آسیایی بجنگد و خیلی سخت است.   

نورمحمدی درباره اینکه وضعیت پرسپولیس با خصوصی سازی بهتر می‌شود، گفت: صددرصد، کل دنیا به این صورت شده است و فوتبال ما هم فرقی ندارد. گروهی که می‌آید به خوبی می‌داند که باید به تیم پرسپولیس برسد و شرایط این تیم را باید درست کند. حالا امیدوارم قول‌هایی که به اسپانسر‌ها می‌دهند انجام شود که هر ۲ طرف سود ببرند، چون در آن صورت اسپانسر‌ها رغبت بیشتری دارند که در فوتبال سرمایه گذاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم