Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در آئین تکریم فرمانده سابق آشیانه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: آشیانه جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ بهمن ۵۷ با استقبال از امام (ره)، حفاظت از ایشان و ترابری معظم له به بهشت زهرا برای سخنرانی تاریخی آن روز، هویت جدیدی پیدا کرد و تا به امروز از این هویت ارزشمند حراست کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش همزمان با سالروز پیروزی عملیات بیت المقدس با اشاره به نقش ارزشمند نیروی هوایی در این عملیات گفت: نیروی هوایی از بدو انقلاب همبستگی و دلبستگی خود را به انقلاب نشان داد و با آغاز جنگ تحمیلی نیز پیشتازی خود در دفاع از جمهوری اسلامی را به اثبات رسانید؛ در عملیات غرور انگیز بیت المقدس که باعث بازدارندگی طولانی مدت در برابر دشمن شد، با انجام پروازهای شناسایی و ترابری و پشتیبانی وسیع و اثرگذار از نیروی زمینی قهرمان با بمباران گسترده مواضع دشمن، دین خود را به خوبی ادا کرد که اوج آن شناسایی و انهدام پل راهبردی و شناور "باوارین" بود که روزها در زیر آب مخفی و شب‌ها محل تردد ادوات و نیروهای دشمن بود. شناسایی و انهدام این پل توسط مرحوم اسکندری و امیر زمانی صحنه جنگ را بدلیل انهدام تنها راه ارتباطی دشمن با عقبه خود قطع و باعث به اسارت درآمدن آن حجم از نیروهای دشمن شد.

وی در آئین تکریم فرمانده سابق آشیانه جمهوری اسلامی ایران ضمن تمجید از عملکرد سرتیپ خلبان تورج دهقانی زنگنه با اشاره به سابقه حضور و فعالیت اثرگذار ایشان در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در امر آموزش خلبانان جوان، خاطر نشان کرد: همواره به جایگاه و نوع خدمت امیر زنگنه به دلیل ماهیت تخصصی و معنوی کار ایشان غبطه می خورم.

گفتنی است، امیر سرتیپ نصیرزاده، همچنین فرمانده جدید آشیانه را افسری ولایتمدار و به معنی واقعی کلمه مدیری جهادی معرفی و برای ایشان در این مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 4625943 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر انقلاب امیر سرتیپ نصیرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امیر تتلو با لباس های چروک و مو و ریش های تراشیده!

به گزارش همشهری آنلاین،‌دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد. او در این دادگاه با لباس های نامرتب و البته سر و ریش تراشیده و با ظاهر متفاوت تر از دادگاه اولش حضور پیدا کرد.

امیر تتلو امیر تتلو امیر تتلو امیر تتلو امیر تتلو کد خبر 846693 منبع: میزان برچسب‌ها كنسرت موسيقى دادگاه خبر مهم دادگاه انقلاب

دیگر خبرها

  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • عکس| امیر تتلو با لباس های چروک و مو و ریش های تراشیده!
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • عزت ایران با ایمان
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی