Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@09:28:00 GMT

واریز سود سهام عدالت به ایستگاه آخر رسید

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۶۸۱۶

واریز سود سهام عدالت به ایستگاه آخر رسید

خبرگزاری میزان- مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۹۶ شرکت‌های سرمایه‌پذیر به ارزش یک هزار میلیارد تومان به حساب ۱۱ میلیون مشمول واریز شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال مالی ۹۶ شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت به ارزش یک هزار میلیارد تومان برای ۱۱ میلیون نفر از مشمولان، اواخر اردیبهشت ماه از طریق ۲۹ بانک و مؤسسه مالی به حساب مشمولان را انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این افراد شامل کارکنان و شاغلین دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های آن‌ها و همچنین بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی، کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی است.   همچنین مشمولان دیگر گروه‌های سهام عدالت که شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت قبلاً وارد کرده و به تائید بانک عامل مربوطه رسیده است، اما تاکنون در طی چند مرحله قبل سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده‌اند نیز همزمان با مشمولان این دوره سود سهام عدالت خود را دریافت کردند.   بر این اساس با اجرای اقدامات واریز سود و پرداخت آن در این مرحله به حدود ۱۱ میلیون نفر از مشمولین، در مجموع بیش از ۴۱ میلیون نفر از جمعیت کشور که مشمول سهام عدالت بوده و اطلاعات شماره حساب بانکی خود را نیز به سامانه سهام عدالت ارائه و تائیدیه دریافت کرده‌اند به طور کامل از دومین نوبت پرداخت سود سهام عدالت پس از تسویه حساب این سهام با دولت برخوردار می‌شوند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سهام عدالت سود سهام مرحله پایانی دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد

معاون اقتصادی اداره امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.

انتهای آذر ماه سال گذشته بود که مرحله اول سود عملکرد مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ شرکت‌های سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت هم ۲۴ اسفندماه بود.

۷۶۳ هزار نفر در استان سهام عدالت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟