Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین صفار هرندی در گردهمایی جمعیت یاران انقلاب اسلامی گفت: یهود و نثارا خود را به ابراهیم نسبت می‌دادند، قرآن کریم این انتصاب را نفس می‌کند و می‌فرماید که او به دین حنیف بود؛ نزدیک‌ترین کسان به ابراهیم پیروان آن هستند.

وی ادامه داد: از اول انقلاب شاهد بودیم که برخی گفتند ما نزدیک‌ترین انقلاب و امام هستیم و از این قبیل ادعاها، اما فرهنگ قرآنی به ما می‌گوید که این‌ها راه انتصابی نیست، کسانی که راه امام را طی می‌کنند از نزدیکان ایشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جانشینی مقام معظم رهبری گفت: ایشان همیشه فرموده اند که ما راه امام را طی می‌کنیم، مانند امیرالمومنین که پیرو پیامبر بود؛ امیرالمومنین شیعه ایشان بود.

صفار هرندی تصریح کرد: آن کسی که نزدیک به امام بود، آن کسی است که پس از امام در این مسند تکیه زدند، حقانیت این انتخاب حتی از زبان مخالفین هم شنیده شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بیانیه گام دوم گفت: این بیانیه عصاره سی سال هدایت ایران توسط رهبر انقلاب است، ایشان فرمودند که یک ماه برای تدوین مفاد این بیانیه وقت گذاشته اند، ایشان فرمودند عصاره این بیانیه نگاه به انقلاب و آثار انقلاب است.

وی با بیان اینکه عملکرد‌های برخی از ما‌ها قابل نقد است، اما عملکرد کلی انقلاب قابل تقدیر است، گفت: مقایسه ما با پیش از انقلاب یک بحث و مقایسه ما با جهان پیرامون بعد از چهل سال بحث دیگری است؛ در برخی از شاخص‌ها جهانی ما در بهترین‌های جهان قرار گرفتیم، زمانی که مقام معظم رهبری در مورد حقانیت انقلاب می‌فرمایند از یک حقیقت سخن می‌گویند و میتوان آن را اثبات کرد، کارنامه چهل سال انقلاب در هر زمینه‌ای پر از فتوحات است؛ اقتصاد ما هجدهم جهان است پس ما در خیلی بزرگ هستیم.

صفار هرندی ادامه داد: برخی میگویند چرا حرف ایران در منطقه انقدر نفوذ دارد، اما حرف ما پشت گوش می‌افتد، این همان کشوری است که هر کاری میخواست را در منطقه انجام میداد، شاهد بودیم ترامپ با چراغ خاموش به پایگاه خود در عراق رفت؛ بحثی را که گذشته نمیتوان تجربه کرد، اما میتوانیم مقایسه انجام بدیم، ما کشوری در قد مصر بودیم؛ آن کشور‌ها به عربستانی که انقدر پول خرج کرده است دستوری می‌دهند. ما اگر مانند عربستان بودیم باید همین جمله هارا از آمریکا می‌شنیدیم.

وی با اشاره به اظهارات سروش گفت: برخی از جوانان و دوستان ساده اندیش ما تحت تاثیر این جملات قرار گرفته و می‌گویند که مملکت قفل شده و نمیتوان کاری انجام داد، اما شاهد هستیم زمانی که دشمنان مارا فهرست میکنند در زمره بهترین‌ها قرار می‌دهند، بله انقلاب در درون مشکلاتی داشت، اما برطرف شد، منافقین همچنان دوست دارن در انقلاب باشند و حلیم آن هارا هم بزنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این افراد در دهه ۶۰ هم همین کار هارا میکردند، اما میدان پیدا نمیکردند، آقای ولایتی گفت زمانی که قطعه نام منعقد شد؛ صدام طمع داشت و فشار می‌آورد، کسانی در دولت آن زمان گفتند ما که آب داریم، اما بیاید شط العرب را بدهیم برود، فکر نکنید ایده‌های حال حاضر بحثی جدید است، آن‌ها از قدیم ایده‌های فروش ایران را می‌دادند و اگر امام آن هارا ساکت نمی‌کرد الان ایرانستانی که شاه وعده داده بود محقق می‌شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر میبینم که آمریکا ژست حمله میگیرد، اما شاهد هستیم که سپاه جوانگرایی را بیش از جا‌های دیگر شروع کرده است، در انتصاب سردار سلامی هم جوانگرایی شد، او از نسل دوم سپاه است. دوستان سپاه می‌گفتند تحرکاتی که آمریکا داشته برای جنگ روانی است، مقدمه جنگ برملا شدن عدم آمادگی یک کشور برای جنگ است و اگر کشور مقابل این را درک کند حمله میکند؛ چرا آن‌ها با ما نمیجنگند؟ آن‌ها فهمیدن اگر شعله جنگ را بیافروزند خودشان را به آتش می‌کشند و دیدیم ترامپ گفت که من آدم جنگ نیستم، ایران آدم جنگ نیست، اما اگر جنگ شود پای آن هستیم و گواه این حرف هشت سال دفاع مقدس است.

صفار هرندی خاطر نشان کرد: تمامی پایگاه‌های آن‌ها در نشانه ما هستند، مردمی که تا روز قبل نگران وقوع جنگ بودند، متوجه این امر شدند و دیدیم که فردای آن روز بازار آرامی را دیدیم.

وی در مورد انتخابات گفت: من عملکرد برخی از تشکلات را در انتخابات خوب ندیدم، جلوه‌های نا مطبوعی که از ما در جامعه پراکنده می‌شود در انتخابات تاثیر دارد، مانند همین جوانگرایی که دیدیم زمانی که به روی کار می‌آیند پیر‌ترین دولت بعد از انقلاب را منصوب می‌کند، روح در بیانیه گام دوم انتقال مدیریت‌های کشور به جوانان است، آقا فرمودند که مقدمات را برای به روی کار آوردن دولت جوان حزب اللهی فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب تحریم های آمریکا صفار هرندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد

 آذر کیخا  ، با اشاره به گرامی داشت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: از مهم‌ترین نیازهای انقلاب اسلامی پس از پیروزی، جلوگیری از فعالیت ناجوانمردانه عناصر ضدانقلاب در داخل و خنثی‌سازی توطئه‌های عوامل خارجی بود.
 
 وی ادامه داد: در آن زمان، دستگاه دفاعی و امنیتی بازمانده از دوره پهلوی به پاک‌سازی و بازسازی نیاز داشت؛ بر پایه همین نیاز کمیته‌های انقلاب اسلامی با حضور و شرکت فعال مردم در مساجد به‌صورت خودجوش تشکیل شد.
 
 مدیر سازمان جامعه زنان سپاه سلمان تصریح کرد: سپاه پاسداران نهاد تازه‌تأسیس، زیر نظر حضرت امام (ره) قرار گرفت و در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸، به‌صورت رسمی فرمان تشکیل این نیرو صادر شد.
 
 وی ادامه داد: در آن زمان اما شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این سازمان نوپا که برای حفاظت از انقلاب ملت ایران به وجود آمده است، در مدت‌زمان کوتاهی تنها چند سال پس از تأسیس توانست در برابر انواع تهدیدات پیچیده داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی ایستادگی و با آنها مقابله کند.
 
  کیخا اظهار کرد: پاسداران با همان تفکر اوایل انقلاب وارد عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی شدند و با مدیریت جهادی و اخلاص و تعهد در این میدان نیز به‌خوبی ورود کردند و توانستند کارهای ماندگاری در کشور انجام دهند و به ثبت برسانند.
 
 مدیر سازمان جامعه زنان سپاه سلمان استان تشریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درختی تنومند برای پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، توسعه و آبادانی ایران و تأمین رفاه و آسایش ملت ایران تبدیل شده و در این راه بسیار خوب می‌درخشد و روزبه‌روز بر موفقیت‌هایش اضافه می‌شود
 
 وی افزود: طبق فرمایشات امام و رهبری شکل‌دهی سپاه پاسداران صرفاً برای دوران جنگ نبود، اگرچه در ظاهر جنگ پایان‌یافته اما دفاع همچنان باقی است؛ در هر زمینه‌ای در کشور و انقلاب ما احساس نیاز شود سپاه پاسداران وارد می‌شود، سپاه در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی، برون‌مرزی حضور دارد و تمام‌قد از آرمان‌های کشور و انقلاب دفاع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند