Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: احمد توکلی عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر که در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر ورق جنگ را برگرداند، روحیه رزمندگان ایرانی را قوی‌تر کرد و خفت صدام را نشان داد چراکه با فتح این شهر خونین، ۱۵ هزار اسیر و تعداد زیادی تجهیزات جنگی به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر اوضاع داخلی و خارجی را متحول کرد، خاطرنشان ساخت: آزادسازی خرمشهر از لحاظ خارجی موقعیت ایران را تغییر و از لحاظ داخلی نیروهای بنی‌صدر را پژمرده و ناتوان کرد‌.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون امروزه کسانی با طرح‌هایی که در کشور از روی بی‌خردی اجرا می‌کنند شرایطی به وجود آورده‌اند که به بی‌عدالتی دامن می‌زنند و فساد مالی را رواج می‌دهند و الگوهایی که با سیاست‌های غلط اتخاذ شده است، خرمشهرهای پیش روی ماست.

توکلی با اشاره به اینکه ایران باید از شرایط کنونی آزاد شود، ادامه داد: در حال حاضر فشار اقتصادی بر مردم، خرمشهر پیش‌روی ما است.

این خبر ادامه دارد.....

منبع: فردا

کلیدواژه: توکلی عضو مجمع تشخیص بی عدالتی فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • اوقات شرعی چهارم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی سوم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • دادستان کشور: عملیات «وعده صادق» دست خدا بود
  • اوقات شرعی دوم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر