Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:55:47 GMT

وقوع یک فقره قتل در آبدانان/ قاتل دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۷۰۳۰

وقوع یک فقره قتل در آبدانان/ قاتل دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سردار نورعلی یاری با اعلام این خبر اظهار داشت: لحظاتی پیش یک نفر با سلاح شکاری اقدام به قتل در شهرستان آبدانان می‌کند و یک نفر را به قتل می‌رساند.

وی افزود: پس از دریافت تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در شهرستان آبدانان، بلافاصله مأموران به محل اعزام و مشاهده می‌کنند که یک نفر به قتل رسیده و قاتل نیز فراری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از فرار قاتل بلافاصله تیم‌های تخصصی در این راستا تشکیل و با هماهنگی مقام قضائی قاتل فراری را تحت تعقیب قرار دادند.

وی یادآور شد: با اشراف اطلاعاتی و آماده باش کامل به شهرستان‌های همجوار، برای مسدود کردن راه‌های فرار، این قاتل در کمتر از یک ساعت در شهرستان دهلران توسط عوامل انتظامی این شهرستان دستگیر، و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار نورعلی یاری در پایان با بیان اینکه علت و انگیزه قاتل، توسط مراجع قضائی و انتظامی در حال بررسی است، گفت: کنترل و مدیریت خشم و همچنین استفاده از ظرفیت مصلحان، ریش سفیدان و معتمدان برای حل مشکلات اجتماعی می‌تواند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناگوار این چنینی پیشگیری کند.

کد خبر 4625958

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل آبدانان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف البسه قاچاق در کامیاران

 سردار علی آزادی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی کامیاران، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایستگاه بازرسی شهید میرجلیلی یک دستگاه کامیون FH حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

 فرمانده انتظامی کردستان افزود: مأموران پلیس آگاهی کامیاران با هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۰ تن و ۶۹۰ کیلوگرم البسه تاناکورا قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • دستگیری مرد زن نما در گنبد کاووس
  • کشف البسه قاچاق در کامیاران