Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@20:14:40 GMT

وقوع ۴٠ حادثه مرتبط با درختان در پی طوفان تهران

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۷۰۴۴

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع ۴٠ مورد حادثه مرتبط با درختان در پی وقوع طوفان شدید در تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: در پی وزش باد شدید که در ساعات گذشته در پایتخت وزید، شاهد حوادث مرتبط با طوفان بودیم.

وی درباره این حوادث گفت: در مدت زمانی که طوفان وزیدن گرفته بود حدود ۴٠ حادثه مرتبط با درختان را شاهد بودیم که البته تمام این موارد مرتبط با شکستن و سقوط کامل درختان نبود و بعضی از آن‌ها مرتبط با شکستن شاخه‌های بزرگ و برخی نیز درباره احتمال شکستن درختان بود که با حضور عوامل شهرداری و آتش نشانی رفع خطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ١۵ مورد نیز پرتاب اجسام سنگین در پی وزش طوفان اطلاع داده شد که پرتاب شدن ورق‌های شیروانی معلق از پشت بام‌ها، سقوط سنگ‌نمای ساختمان، سقوط مجسمه‌ها و… از جمله این حوادث بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این که موارد ذکر شده مواردی است که به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و ممکن است حوادث دیگری نیز اتفاق افتاده باشد که دیگر نهادها یا شهروندان نسبت به رفع خطر اقدام کرده باشند، گفت: تاکنون در مواردی که به آتش نشانی تهران اطلاع رسانی شده مورد مصدومیت یا تلفات جانی نداشته‌ایم.

ملکی در پایان به شهروندان توصیه کرد تا در صورتی که شاهد وزش باد شدید بودند از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و در صورتی که در فضای باز حضور دارند به محل سرپوشیده بروند. همچنین شهروندان اجسام سنگین را از لبه بالکن و پنجره‌ها جمع‌آوری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طوفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری دزفول گفت: انفجار ناشی از نشتی گاز یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم برجای گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، روح اله بهشتی فرد،اظهار داشت: وقوع انفجار شدید و تخریب کامل ساختمان مسکونی ساعت 16:41 بعد از ظهر امروز به سامانه 125 آتش نشانی دزفول اعلام و با سرعت چهار تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: چهار خودرو اطفای حریق آتش نشانی با بیش از 15 آتش‌نشان ضمن ایمن‌سازی محل اقدامات لازم امدادی را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول اظهار کرد: شدت این انفجار به قدری زیاد بوده ‌که علاوه بر تخریب این منزل مسکونی 2 طبقه، به یک منزل همجوار نیز آسیب جدی وارد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول،  گفت: پس از اعلام این حادثه به اورژانس دزفول به دلیل شدت انفجار و گزارش وجود مصدومان قابل توجه در این حادثه، پنج تیم عملیاتی به محل این حادثه اعزام شد.

رضا معمارزاده اظهار کرد: این حادثه 9 مصدوم داشت که تمامی آنها توسط عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول در حال دریافت کمک های درمانی هستند که متاسفانه حال عمومی یکی از این مصدومان وخیم گزارش شده است. 

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب همدان 
  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان