Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان ایلام از وقوع یک فقره قتل در شهرستان آبدانان خبر داد و گفت: قاتل کمتر از یک ساعت در شهرستان دهلران دستگیر شد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سردار نورعلی یاری در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: لحظاتی پیش یک نفر با سلاح شکاری اقدام به قتل در شهرستان آبدانان می کند و یک نفر را به قتل می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترجمه دو کتاب از احمد دهقان/ «من قاتل پسرتان هستم»رهسپار ایتالیا می‌شودخانواده اهوازی از قصاص قاتل فرزندشان گذشتندعفو و بخشش اولیاء دم سبب رهایی قاتل از چوبه‌دار شد

وی افزود: پس از دریافت تماس‌های مردمی با پلیس 110  مبنی بر وقوع قتل در شهرستان آبدانان، بلافاصله ماموران به محل اعزام و مشاهده می‌کنند که یک نفر به قتل رسیده  و قاتل نیز فراری شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از فرار قاتل بلافاصله تیم های تخصصی در این راستا تشکیل و با هماهنگی مقام قضایی قاتل فراری را تحت تعقیب قرار دادند.

وی یادآور شد:  با اشراف اطلاعاتی و آماده باش کامل به شهرستان‌های همجوار، برای مسدود کردن راه های فرار، این قاتل در کمتر از یک ساعت در شهرستان دهلران توسط عوامل انتظامی این شهرستان دستگیر ، و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار نورعلی یاری در پایان با بیان اینکه علت و انگیزه قاتل ، توسط مراجع قضایی و انتظامی در حال بررسی است، گفت : کنترل و مدیریت خشم و همچنین  استفاده از ظرفیت مصلحان ، ریش سفیدان و معتمدان برای حل مشکلات اجتماعی می‌تواند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناگوار این چنینی پیشگیری کند.

انتهای پیام/ن

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل

  سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار داشت: در پی گزارش دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع دو فقره تیراندازی منجر به تخریب و رعب وحشت درسطح محلات شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

   این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با انجام کار‌های تخصصی و اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از عوامل اصلی این تیراندازی و شرارت‌ها شده و در دو عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

  سرهنگ "دلیری" با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سابقه شرارت در سطح شهرستان زابل بودند افزود: متهمان در همان بازجویی‌های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • فعالیت ۶۰ هزار نفر در ایلام در زمینه دامداری
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند