Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@20:24:25 GMT

کادر فنی استقلال در فصل پیش رو

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۷۱۰۱

کادر فنی استقلال در فصل پیش رو

سوال این هفته چهارسوی لیگ به گزینه های پیش روی استقلال برای انتخاب سرمربی جدید اختصاص داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دیدارهای باقی مانده جام حذفی و حواشی انتخاب سرمربی و کادر فنی استقلال در چهارسوی این هفته واکاوی شد.   پیروز قربانی بازیکن پیشین استقلال در چهارسوی لیگ گفت: در شرایط فعلی و با توجه به مشکلات ارزی در کشور مربی داخلی برای استقلال ارجحیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: هیچ تضمینی برای موفقیت تیم با مربی خارجی وجود ندارد بنابراین رزومه های منتشر شده مربیان نیز نمی تواند ملاک باشد.

او گفت: مدیریت های فعلی بر جلب نظر هواداران در کوتاه مدت است بنابراین با توجه به شرایط استقلال در کشور نیز مربیان به روز داریم که می توانند برای هدایت تیم استقلال انتخاب شوند. 
قربانی گفت: اگر بر اساس سبک و فوتبال رایج فوتبال مربی انتخاب کنیم موفق تر خواهیم بود چون نه در تیم ملی و نه در سایر تیم ها ما بر اساس سبک بازی مربی انتخاب نمی کنیم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: چهارسوی لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم است.

تمرین امروز این تیم از ساعت ۱۲:۳۰ و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت. الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 6085717

دیگر خبرها

  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد