Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، خبرهایی از فضای مجازی در روزهای اخیر به گوش می رسد که در آن سخن از گسترش بیماری تب برفکی در دامداری های استان قم به میان می آید اما مسئولان مربوطه وضع فعلی دامداری ها را تحت کنترل گزارش کرده اند.

 

 

بیشتر بخوانید: هشدار آنتی بیوتیکی سازمان ملل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   بررسی شایعه گسترش تب برفکی + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامداری بیماری دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات استان مازندران اعلام کرد: میزان صادرات کالا به عراق ۱۲۸ هزار تن به ارزش ۱۴۳ میلیون و ۱۵۳ هزار دلار بوده که از نظر وزنی و ارزشی سهم ۹ و ۴۵درصدی از کل صادرات گمرکات مازندران را داشته است.

براساس این گزارش، ۳۵ قلم کالا نظیر فرآورده‌های لبنی، موادپلاستیکی، کاغذ، فرآورده‌های گوشتی، شیرینی وکاکائو وبرنج و... از طریق گمرکات مازندران به کشور عراق صادر شده است.

امارات متحده عربی اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در واردات کالا طی سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

میزان واردات کالا از امارات یک میلیون و ۸۵۳ هزار تن به ارزش ۷۹۲ میلیون و ۸۰۷ هزار دلار بوده که از نظر وزنی و ارزشی سهم ۴۰ و ۳۶ درصدی از کل واردات گمرکات مازندران را داشته است.

براساس این گزارش؛ ۱۵ قلم کالا شامل جو و ذرت دامی، گندم، کک متالوژی، چربی‌ها و روغن‌های حیوانی ونباتی، چوب، وسایل برق و محصولات شیمیایی از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شده است.

دیگر خبرها

  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • حریق یک دامداری در سمنان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا
  • بیماری تب برفکی در شرق کشور تحت کنترل است
  • بزرگترین مجتمع  دامداری  بخش خصوصی استان اردبیل نیازمند حمایت دولت
  • جهش تولیدات کشاورزی همدان از مسیر مولدسازی روستاها می‌گذرد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان