Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتور با صدور بیانیه‌ای به اظهار نظرهای اخیر منتشر شده در فضای مجازی واکنش نشان داد.

در متن این بیانیه آمده است: 

اصول حرفه ای ایجاب می‌کند اگر در مجموعه ای همکاری صورت می‌گیرد تمام اتفاقات درون مجموعه‌ای بدون حاشیه‌سازی و با ارائه گزارشات مستند در همان دوران مورد بررسی و حل وفصل قرار گرفته و خاتمه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال فردی که بصورت اتفاقی و بدون اینکه استحقاق آن را داشته باشد، از خلا بوجود آمده رفتن سرمربی، زمانی سکان‌دار باشگاه شدند، انتظار می‌رفت مسائل را بصورت حرفه‌ای در همان دوران مدیریت خود حل و فصل نمایند در آن زمان سکوت کرده و متاسفانه الان به فکر واکاوی اتفاقات گذشته افتاده اند، که باید پرسیده شود اگر این مسئله وجود داشت چرا آن زمان شفاف سازی نکردید!؟
آیا به غیر از این هست که شما دنبال حاشیه سازی برای این باشگاه و مطرح کردن خودتان می‌باشید؟
پس این مطالب اساسا صحت نداشته و چیزی جز ایجاد حاشیه برای تیم و تشویش افکار عمومی و هواداران عزیز را بدنبال ندارد. 

لذا انتظار می‌رود کسانی که نام حرفه ای بر روی خود گذاشته‌اند اصول حرفه‌ای را رعایت کرده و در این برهه حساس از نام تراکتور به عنوان چاشنی برای خواسته‌های غیر حرفه ای خود استفاده ننمایند و هواداران عزیز را درگیر مسائلی که اساسا صحت نداشته و ندارد نکنند.

از هواداران عزیز نیز تقاضا داریم صرفا به مطالبی که از رسانه رسمی باشگاه منتشر می‌شود اعتماد نمایند و اطمینان داشته باشند که هدف باشگاه بستن تیمی درخور شان و منزلت تراکتور و شما هواداران عزیز می‌باشد.

که با حمایتهای شما منجر به موفقیت خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فضای مجازی فضای مجازی هواداران تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ شب گذشته در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد مدیریت آرسنال به آنها اطلاع داده است که هواداران بایرن مونیخ برای بازی رفت که در تاریخ 9 آوریل برگزار می‌شود، وارد ورزشگاه نخواهند شد.

همچنین بایرن مونیخ در این بیانیه به هواداران خود توصیه می‌کند از خرید بلیت این دیدار خودداری کنند و این باشگاه طبق تعهدات قراردادی تنها تعداد محدودی بلیت برای میهمانان ویژه خود برای این دیدار تهیه خواهد کرد.

بایرن مونیخ به دلیل آتش بازی هواداران خود در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل لاتزیو در ماه فوریه، با عدم فروش بلیت به هواداران خود در مسابقاتی که خارج از آلمان برگزار می‌شود، مجازات شد.

بایرن مونیخ در بیانیه خود با اشاره به این حکم نوشت: به‌طور کلی، ما از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بسیار خوشحالیم، اما بازی در خارج از استادیوم بدون هواداران، ضربه بزرگی است.

مدیرعامل بایرن مونیخ نیز پیش از این با تایید اینکه باشگاهش به این مجازات اعتراض نخواهد کرد، گفته بود: متاسفانه یک گروه کوچک به همه هواداران ما و تیم آسیب رساندند.

دیگر خبرها

  • پاسخ مدیررسانه‌ای تراکتور به استوری میرصالحیان؛ جدی می‌فرمایید؟ + ویدیو
  • تماشای بازی تراکتور - سپاهان رایگان شد
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی در آستانه بازی با تراکتور
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/ حواشی سبب به حاشیه رفتن مطالبات مردمی می‌شود
  • لامین یامال: سعی می‌کنم خودم را درگیر حواشی بیرون زمین نکنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم