Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@09:43:03 GMT

پاسخ وزارت نفت به کشف دستگاه پوز در دفتر زنگنه

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۷۳۲۰

پاسخ وزارت نفت به کشف دستگاه پوز در دفتر زنگنه

متن توضیحات اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به شرح زیر است:

۱. در آخرین روز‌های پارسال یکی دیگر از نمایندگان همسو با آقای ابوترابی خبر کشف دستگاه پوز در دفتر وزیر محترم نفت را مطرح کرد و مدعی شد برخی اعضای دفتر از طریق این دستگاه از مراجعان و پیمانکاران وجوهی را دریافت کرده‌اند. این شایعه که جز با هدف تخریب و جریان‌سازی منفی صورت نگرفته بود همان موقع تکذیب و از فرد مدعی به مراجع ذیصلاح شکایت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲. پس از گذشت قریب ۲ ماه آقای ابوترابی همان ادعا را تکرار و البته تعداد پوز‌های مکشوفه را نیز به سه دستگاه افزایش داده‌اند. با این روند دور از انتظار نیست که در اظهارنظر‌های بعدی این آقایان تعداد دستگاه‌های پوز مکشوفه به ۳۰ یا ۴۰ برسد! همان‌گونه که جای تعحب ندارد اگر از زبان آن‌ها اعلام شود که موفق به کشف تونلی از دفتر وزیر نفت تا خزانه بانک مرکزی شده‌اند!

۳. وزارت نفت بار دیگر وجود هرگونه دستگاه پوز در دفتر وزیر که با قصد و نیت مورد ادعای این آقایان از آن استفاده شد باشد را تکذیب می‌کند و همه این ادعا‌ها را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزارت نفت بیژن زنگنه دستگاه پوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر حماس تا زمانی که برای میانجی‌گری با اسرائیل «مفید و مثبت» باشد در دوحه باقی می‌ماند

قطر روز سه‌شنبه اعلام کرد که دفتر سیاسی حماس تا زمانی که حضورش به نفع میانجی‌گری میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها باشد، در دوحه باقی خواهد ماند.

این اظهارنظر پس از انتشار چندین گزارش درباره احتمال انتقال دفتر حماس از قطر به کشوری دیگر منتشر شد.

مجید الانصاری، سخنگوی وزارت امور خارجه قطر در یک کنفرانس مطبوعاتی در خصوص این خبر گفت: تا زمانی که حضور رهبران حماس در اینجا در دوحه برای تلاش‌های میانجی‌گری مفید و مثبت باشد، دفتر آنها در اینجا باقی خواهند ماند.

الانصاری تأیید کرد که دفتر حماس در دوحه با هماهنگی ایالات متحده و سایر طرف‌ها برای اطمینان از وجود کانال ارتباطی برای هر گونه میانجیگری به رهبری قطر بین دو طرف ایجاد شد و در سال‌های اخیر موفق شد بسیاری از میانجی‌گری‌ها را تکمیل کند. 

وی افزود: تا زمانی که دفتر حماس این نقش را ایفا می‌کند، یعنی تلاش‌های میانجی‌گری همچنان ادامه دارد، هیچ توجیهی برای پایان دادن به حضور آن وجود ندارد.

وی با تکرار اظهارات شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در چهارشنبه گذشته که گمانه زنی‌هایی را در مورد احتمال خروج حماس از دوحه ایجاد کرد، تاکید کرد که "قطر متعهد به میانجی‌گری است، اما در مرحله ارزیابی مجدد است. " 

الانصاری با انتقاد از اظهارات مقامات اسرائیلی در مورد قطر خاطرنشان کرد: این اظهارات یکی از دلایلی بود که دوحه را وادار کرد تا در نقش خود به عنوان یک میانجی تجدید نظر کند.

وی گفت: بر کسی پوشیده نیست که اظهاراتی از سوی تعدادی از مقامات اسرائیلی از جمله وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مورد میانجی‌گری قطر مطرح شده است و همه آن‌ها می‌دانند که نقش قطر چیست. 

آمیچای شکلی، وزیر امور دیاسپورا اسرائیل (جامعه و مبارزه با یهودی ستیزی)، هفته گذشته مدعی شد: «پذیرش قطر به عنوان یک میانجی اشتباه بزرگی است، بلکه یک بازیکن و بخشی از حمله ۷ اکتبر است»، زیرا «قطر و ایران دشمن هستند». 

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز شنبه اعلام کرد که جنبش حماس با حداقل دو کشور منطقه در مورد انتقال دفتر خود تماس گرفته است.

این روزنامه به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت که اقدام حماس در نتیجه فشار میانجی گران مصر و قطر بر جنبش برای تسهیل شرایط مذاکرات با اسرائیل صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • دفتر حماس تا زمانی که برای میانجی‌گری با اسرائیل «مفید و مثبت» باشد در دوحه باقی می‌ماند
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • احضار سفیر سوئیس به سپاه؟ | پاسخ سخنگوی وزارت خارجه
  • سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است