Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : در نیمه نخست ماه مبارک رمضان امسال ۲۵ هزار مددجو و نیازمند کرمانشاهی میهمان ضیافت افطار و خوان کرم خیران بودند.

وی با بیان اینکه خیران نیکوکار برای اطعام این تعداد مددجو بیش از یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان اهدا کرده اند، گفت : با این میزان کمک مردمی حدود ۱۷هزار پرس غذای گرم توزیع و هفت هزار و ۸۲۹ سبد کالا شامل اقلام و مواد ضروری غذایی خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان کمپین سفره‌های آسمانی اطعام ده هزار تومانی نیازمندان اجرا شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد، بیان کرد: خیران با پرداخت ده هزار تومان می‌توانند یاری رسان این نهاد در برپایی ضیافت اطعام برای نیازمندان و توزیع موادغذایی مورد نیاز خانوار‌های مددجو باشند.

خدرویسی با بیان اینکه امیدواریم مشارکت خیران در شب‌های مبارک قدر برای اطعام نیازمندان بیشتر شود، عنوان کرد: شماره گیری کد#۰۸۳*۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی‌های همراه و واریز کمک‌ها به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از راه‌های مشارکت در کمپین سفره‌های آسمانی اطعام نیازمندان است .

 

 

انتهای پیام/د

۲۵ هزار مددجو و نیازمند کرمانشاهی میهمان ضیافت افطار و خوان کرم خیران

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد