Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در برنامه «نماز جمعه» کانال اردوي شبکه جهاني سحر ، امامان جمعه شهرهاي «لکهنو»ي هند و دو شهر «اسلام آباد» و «کراچي» به بيان فضائل ماه مبارک رمضان و ايام قدر پرداختند. 

به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي (ع) ، در برنامه «نمازجمعه» کانال اردو که هر شنبه بعد از برگزاري نماز جمعه در شهرهاي مهم هند و پاکستان پخش مي شود ، گوشه اي از مهمترين سخنان امامان جمعه شهرهاي مهم هند و پاکستان براي مخطبان اردوزبان شبکه جهاني سحر پخش مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مولانا سيد کلب جواد نقوي» امام جمعه شهر لکهنوي هند در نماز جمعه اين هفته با بيان فضايل روزه و فوائد آن براي روزه داران گفت : روزه رحمت الهي براي بندگان خداست.  وي همچنين با اشاره به لشکرکشي آمريکا و ناوهاي آن به منطقه گفت : همه مسلمانان بايد دعا کنند همانند واقعه درياي نيل، آمريکائي ها نيز در آب هاي منطقه غرق شوند و هيچ گزندي به ايران اسلامي نرسد. «مولانا حسنين گرديزي » امام جمعه اسلام آباد نيز با اشاره به فوائد روزه داري و نقش آن در بهبود سلامتي و جلوگيري از امراض گفت : ماه رمضان يعني ماه آزادي از جهنم و تعلقات و خواهش هاي نفساني که انسان را اسير خود مي کند. «مولانا مفتي مبارک اختر القادري » امام جمعه کراجي نيز در سخناني درباره دعاهاي پيامبر اسلام (ص) براي سعادت امت و فضائل و برکات ماه رمضان براي روزه داران، تصريح کرد : مسلمانان با تبعيت و پيروي از خدا و رسول الله (ص) و اهل بيت (ع) نياز به بندگي هيچ کس ديگر ندارند.  تهيه کننده «نماز جمعه» محسن محسني است. اين برنامه، امروز شنبه ساعت 17 به وقت تهران از کانال اردوي شبکه جهاني سحر پخش مي شود.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود

همزمان با روز ملی ارتش جمهوری اسلامی ایران و برای نخستین بار توسط ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، احمد فخارزاده در نشست خبری رونمایی کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز با بیان اینکه رسالت ستاد نماز جمعه تنها به جنبه عبادی آن خلاصه نمی شود و در سایر عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هم فعالیت دارد، اظهار داشت: امروز نگاه افکار عمومی به وظیفه ستاد نماز جمعه فقط برگزاری آیین نماز جمعه است و این گونه تصور می‌شود که این ستاد جز این مهم رسالت دیگری ندارد.

وی با تصریح بر اینکه در مرکز استان امام جمعه وظیفه نمایندگی ولی‌فقیه در استان را نیز دارد و وظایف و فعالیت‌های گسترده‌تر و بیشتری بر عهده اوست، افزود: علاوه بر این، امام جمعه در مرکز استان و شهرستان ها، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستان نیز است و علاوه بر رسالتی که در راستای برپایی نماز جمعه دارد، در حیطه فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های فرهنگی نیز وظایفی را عهده‌دار است.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز گفت: تاکنون در ستاد نماز جمعه کمتر شاهد رونمایی از کتاب بوده‌ایم و ستاد‌های نماز جمعه چندان به این حوزه ورود نکرده‌اند، لذا معتقدیم رونمایی از کتاب جزئی از حیطه فرهنگی ستاد‌های نماز جمعه است و باید در این حوزه ورود جدی‌تری داشته باشند.

فخارزاده بیان کرد: ستاد نماز جمعه شیراز با ورود به این عرصه به دنبال فراهم کردن زمینه برای شکوفایی استعداد‌های مختلف در تمامی عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله نویسندگی است که امیدواریم این اقدام در سایر نقاط کشور نیز دنبال شود.

سید نوید اخلاقی، نویسنده کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی نیز در این نشست با بیان اینکه کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی می‌تواند به عنوان یک منبع و مرجع، مورد استفاده و رجوع دانشجویان علوم سیاسی و حقوق به ویژه حقوق اساسی قرار گیرد، گفت: این دومین اثر تولیدی ام پس از کتاب بررسی تطبیقی انتخابات ریاست جمهوری در ایران در سال 1399 است.

وی ادامه داد: در کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی نیز به تحلیل مکاتب سیاسی و سیاست گریزی و برداشت‌های مختلف از عالم سیاست با نگاه علمی پرداخته شده است.

اخلاقی عنوان کرد: از منتقدین منصف و اساتید متخصص تقاضا دارم که این کتاب را نقد کنند، چرا که معتقدم این کتاب می‌تواند در دانشگاه به عنوان یک منبع و مرجع مورد استفاده دانشجویان رشته علوم سیاسی و حقوق به ویژه حقوق اساسی قرار گیرد.

وی گفت: همچنین از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می‌کنم که روز چهارشنبه 29 فروردین ماه در آیین رسمی رونمایی از کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی حضور یابند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • راهپیمایی در حمایت از پاسخ به رژیم صهیونیستی پس از نماز جمعه
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • بازگشت مهرزاد به اردوی والیبال نشسته
  • بازگشت بلند قامت‌ترین مرد ایران به اردوی والیبال نشسته
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز