Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجرمان، مفسدان و یقه سفیدان خائن هستند و قربانیان آنها زنان و کودکان خیابانی، بیکاران و افسرده‌ها هستند. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، احمد توکلی امشب در برنامه گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر که که در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر در سال 61 ورق جنگ را برگرداند، روحیه رزمندگان ایرانی را ماهیتاً قوی‌تر کرد و خفت صدام را نشان داد چراکه با فتح و این حماسه خلق‌شده، 15 هزار اسیر و تعداد زیادی تجهیزات جنگی به‌دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با بیان اینکه معجزه فتح خرمشهر بیانگر قدرت و صلابت رزمندگان اسلام بود، افزود: آزادسازی خرمشهر از لحاظ خارجی موقعیت ایران را تغییر و از لحاظ داخلی نیروهای طرفدار بنی‌صدر را پژمرده کرد‌.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خرمشهرها در پیش روی ماست، تصریح کرد: امروزه کسانی با طرح‌هایی که از روی بی‌خردی در کشور اجرا می‌کنند، الگوها و سیاست‌هایی که به نادرستی اتخاذ می‌شود، به بی‌عدالتی دامن زده و فساد فراگیر را رواج می‌دهند که باید ایران از شر این بلایا و دست اینها نجات پیدا کند.

وی به 403 میلیون سپرده بانکی در کشور اشاره کرد و گفت: چهار دهم درصد از این حساب‌ها مالکیت 52 درصد کل سپرده‌ها را دارند و 48 درصد بقیه در اختیار 99.6 درصد است که این نشان از عدالت و اسلام نیست بلکه بیانگر فاجعه، فقر، خجالت و شرمندگی است.

توکلی ادامه داد: ما احساس سربلندی می‌کنیم که برادر رئیس‌جمهور و معاون اول رئیس‌جمهور جرمی مرتکب شود تعقیب می‌شود اما اگر برادر رئیس‌جمهور کج‌دست از آب در بیاید مایه سرافکندگی و این خجالت‌آور است.

کرمانشاه همچنان رتبه نخست بیکاری در کشور را دارد/ تلاش برای کاهش 3درصدی نرخ بیکاری در استانپرونده بودجه ایران‌ــ‌7|نفسهای بودجه نفتی به‌شماره افتاد/پایان حقوق نجومی، فساد و رانتِ شرکتهای دولتی با اصلاح ساختار بودجهنامه 2800 حقوقدان بسیجی به رئیس قوه قضائیه درباره راهکارهای جلوگیری از فساد و رانتخواری

وی با یادآوری سخنانی از امام علی(ع) اظهار کرد: «اگر امربه‌معروف و نهی از منکر فراموش شود اشرار بر شما حاکم می‌شوند» که متأسفانه امروزه افراد شرور بر مسند نشته‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اگر امر‌به‌معروف و نهی از منکر در کشور اجرا می‌شد ما به این بی‌عدالتی نمی‌رسیدیم اما متأسفانه امروزه این فریضه الهی ترک و فراموش شده است.

وی بیان کرد: مجرمان، مفسدان و یقه سفیدان خائن هستند و قربانیان آنها زنان و کودکان خیابانی، بیکاران و افسرده‌ها هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دیده‌بان شفافیت و عدالت به‌عنوان یک سازمان مردم‌نهاد با دلیل و استناد بر علیه رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام جرم کرده است، گفت: باید الان مبارزه کرده و به دنبال خرمشهرهایی باشیم که در تصرف غریبه است.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی با حمله نظامی و کودتا برانداز نمی‌شود اما اگر با فساد مبارزه جدی نشود، جمهوری اسلامی ساقط می‌شود.

توکلی با بیان اینکه مبارزه با فساد یکی از خرمشهرهایی است که باید آزاد شود و این امر امکان‌پذیر است، تصریح کرد: به خاطر دفاع از میهن و اقوام ایرانی باید با فساد مبارزه جدی کرد.

انتهای پیام/

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت وام فرزندآوری؛ بهانه جدید کلاهبرداران سایبری

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح حمایتی دولت در پرداخت وام فرزندآوری گفت: برخی از افراد سودجو و کلاهبردار با ارسال پیامک و انجام تبلیغات مختلف در شبکه‌های اجتماعی، شهروندان را به سمت درگاه‌های جعلی پرداخت هدایت می‌کنند و قصد کلاهبرداری از آنان را دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: افراد سودجو همواره از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سوءاستفاده از کاربران استفاده می‌کنند و یکی از این فرصت‌ها، سوءاستفاده از ارائه تسهیلات و وام‌های بانکی است، در همین راستا نیز این احتمال وجود دارد که مجرمان سایبری تحت عنوان ثبت‌نام وام فرزندآوری یا دریافت خارج از نوبت این وام اقدام به درج تبلیغ در فضای مجازی کنند.

وی افزود: مجرمان سایبری با روش‌های مختلف مانند ارسال لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی همچون «برای ثبت‌نام وام فرزندآوری بر روی لینک زیر کلیک کنید» متقاضیان را به صفحات فیشینگ هدایت و اقدام به سرقت از حساب بانکی آن‌ها می‌کنند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان ادامه داد: هموطنان توجه داشته باشند که سایت ve.cbi.ir به عنوان تنها سامانه رسمی تسهیلات قرض الحسنه فرزند فعال است و از مراجعه به لینک‌های ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش گزارش‌های مردمی یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

کد خبر 747366

دیگر خبرها

  • هشدار به کشاورزان ، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ بهانه جدید کلاهبرداران سایبری
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است