Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه خبری روسیا الیوم روز شنبه به نقل از رادیو الجزایر اعلام کرد: با توجه به مشکلات مربوط به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ چهارم جولای (13تیر)، احتمال به تعویق افتادن آن وجود دارد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روسیا الیوم، مهلت قانونی برای ارایه مدارک مربوط به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری الجزایر امشب پایان می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سه تن از شخصیت های سیاسی تاکنون انصراف خود را از نامزدی در انتخابات پیش رو اعلام کرده اند.
رسانه های الجزایر پیش بینی کرده اند که احتمالا شورای قانون اساسی فردا اعلام کند با توجه به شرایط موجود برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ چهارم جولای امکان پذیر نیست.
الجزایر این روزها شاهد تغییراتی اساسی در ساختار سیاسی خود است. این تغییرات در پی اعتراضات مردمی از سوم اسفند ماه گذشته و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری الجزایر، آغاز شد.
مردم الجزایر به حضور 'عبدالعزیز بوتفلیقه' در انتخابات ریاست جمهوری برای پنجمین بار متوالی معترض بودند و سرانجام بوتفلیقه را مجبور کردند تا از سمت خود کناره گیری کند و پس از آن بن صالح رئیس پارلمان این کشور طبق ماده 102 قانون اساسی به صورت موقت رئیس جمهوری شد اما استعفای بوتفلیقه و انتصاب بن صالح، از شدت نارضایتی ها نکاسته و مردم الجزایر خواستار برکناری تمام مقام های دولت سابق هستند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انتخابات الجزایر بوتفلیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان

مجمع عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان امروز یکشنبه با هدف برگزاری انتخابات و تعیین اعضای جدید هیات‌مدیره برگزار شد که طی آن «سید کمال حسینی» از فعالان اقتصادی استان با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیأت‌مدیره انتخاب شد.

این انتخابات در سالن جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان و با حضور روسای ۱۳ انجمن همگن تولیدی استان برگزار شد که طی آن همچنین ترکیب هیات‌مدیره و بازرس خانه صمت استان مشخص شد.

در این انتخابات همچنین «کمال‌الدین توحیدی» به‌عنوان نایب رئیس، «عباس بهرامی» به عنوان خزانه‌دار و «محسن اسدی» به عنوان بازرس انتخاب شدند.
«سید کمال حسینی» ریاست ۲ دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر نیز ریاست شورای هماهنگی بخش خصوصی استان کردستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان
  • هشدار سیلاب در ولایات افغانستان