Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گردهمایی جمعیت یاران انقلاب اسلامی که عصر امروز (شنبه) در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد، گفت: یهود و نصرانی در دوران پیامبر بسیار بر روی نسبتشان با حضرت ابراهیم مانور می‌دادند. شأن وابستگی به ایشان به گونه‌ای بود که برای افراد تشخصمی‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرآن کریم این انتصاب را نفی می‌کند و می‌گوید که حضرت ابراهیم به دین حنیف بود.

وی افزود: قرآن خطی هم به اشخاصی می‌دهد که می‌خواهند با انتساب به فردی برای خود تشخص ایجاد کنند. از ابتدای انقلاب بسیاری خود را نزدیک‌ترین به امام و انقلاب می‌دانستند. این نسبت‌های فامیلی، خونی و یا افرادی که عکسی با امام داشتند، این موضوع را عامل تشخص خود می‌دانند ولی باید همه بدانند که نزدیکترین به امام کسانی هستند که از حقانیت راه ایشان دفاع می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: حضرت آقا در بدو بر عهده گرفتن امامت و ضمامت مسلمین اعلام کردند که راه و هدفمان همان راه امام است. نه تنها تفاوتی بین امام و ایشان نیست، بلکه این دو در یک مسیر حرکت می‌کنند. امام علی هم خود را ذیل پیشوایی پیامبر (ص) می‌دیدند. پیامبر باز هم پسر عمو داشت ولی آنچه علی را عزیز کرد این بود که آن حضرت شیعه پیامبر بودند.

وی گفت: در مورد انقلاب هم همین است. نزدیک ترین به امام خمینی همان کسی است که توسط خبرگان رهبری برای جانشینی ایشان انتخاب شد. حال برخی ایراد می‌گیرند. یک بار با یکی از مخالفین سخن می‌گفتم که گفت ما در اصل ولایت فقیه را قبول نداریم ولی در چنین شرایط هیچکس شایسته‌تر از آقای خامنه‌ای نیست.

صفار هرندی تاکید کرد: بیانیه گام دوم عصاره برآورد و فهم رهبری‌ست که سه دهه مملکت را از گذرگاه‌های سخت عبور داده و با موفقیت ملت را راهبری کرده و حتی مورد تحسین دشمنان خود قرار گرفته است. رهبری می‌فرمایند من مدت زیادی را برای نگاشتن و تنظیم این بیانیه صرف کرده‌ام.

انقلاب در درون مشکلاتی داشت اما برطرف شد
وی افزود: عملکردهای برخی قابل نقد است اما عملکرد کلی انقلاب جای تقدیر دارد. مقایسه ما با پیش از انقلاب یک بحث است و مقایسه ما با جهان بعد از چهل سال بحث دیگری است؛ در برخی از شاخص‌ها جهانی ما در بهترین‌های جهان قرار داریم. زمانی که مقام معظم رهبری در مورد حقانیت انقلاب می‌فرمایند از یک حقیقت سخن می‌گویند و می‌توان آن را اثبات کرد.

صفار هرندی گفت: برخی میگویند چرا حرف ایران در منطقه نفوذ دارد. شاهد بودیم ترامپ با چراغ خاموش به پایگاه خود در عراق رفت. بحثی را که در گذشته نمی‌توان تجربه کرد اما می‌توانیم مقایسه انجام دهیم. ما کشوری به اندازه مصر هستیم.

وی در ادامه گفت: برخی از جوانان و دوستان ساده اندیش، تحت تأثیر این جملات قرار گرفته و می‌گویند که مملکت قفل شده و نمی‌توان کاری انجام داد، اما شاهدیم در دوره تحریم در زمره بهترین‌ها هستیم. انقلاب در درون مشکلاتی داشت اما برطرف شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: این افراد در دهه ۶۰ هم همین چیزها را می‌گفتند اما میدان پیدا نمی‌کردند. آقای ولایتی گفت زمانی صدام طمع داشت و فشار می‌آورد تا شط العرب را بگیرد، کسانی در دولت آن زمان گفتند، شط العرب را بدهیم برود، فکر نکنید ایده‌های حال حاضر بحثی جدید است، آن‌ها از قدیم ایده‌های فروش ایران را می‌دادند و اگر امام آن‌ها را ساکت نمی‌کرد الان ایرانستانی که شاه وعده داده بود محقق شده بود.

وی افزود: در حال حاضر می بینم که آمریکا ژست حمله گرفته اما شاهد هستیم که سپاه جوانگرایی را بیش از جاهای دیگر شروع کرده است، در انتصاب سردار سلامی هم جوانگرایی شد، او از نسل دوم سپاه است. دوستان سپاه می‌گفتند تحرکاتی که آمریکا داشته برای جنگ روانی است، مقدمه جنگ برملا شدن عدم آمادگی یک کشور برای جنگ است و اگر کشور مقابل این را درک کند حمله می‌کند. آن‌ها فهمیده‌اند که اگر شعله جنگ را بیافروزند خودشان به آتش می‌افتند. ایران آدم جنگ نیست اما اگر جنگ شود پای آن هستیم و گواه این حرف هشت سال دفاع مقدس است.

صفار هرندی خاطرنشان کرد: تمامی پایگاه‌های آن‌ها در تیررس ما هستند، مردمی که تا روز قبل نگران وقوع جنگ بودند، متوجه این امر شدند و دیدیم که فردای آن روز بازار آرامی را شاهد بودیم.

وی در پایان تاکید کرد: عملکرد برخی از تشکل‌ها را در انتخابات خوب نمی‌بینم. دیدیم که برخی شعار جوانگرایی می‌دادند ولی زمانی که به روی کار آمدند، پیر ترین دولت بعد از انقلاب را تشکیل دادند. روح اصلی در بیانیه گام دوم، انتقال مدیریت‌های کشور به جوانان است، آقا فرمودند که مقدمات را برای به روی کار آوردن دولت جوان و حزب اللهی فراهم کنیم. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از رهبر انقلاب در حال مشاهده بارگاه ائمه بقیع

امروز ۸ شوال سالروز تخریب ائمه بقیع علیهم‌السلام است. رهبر انقلاب درحال مشاهده آخرین تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام و دیگر ائمه در قبرستان بقیع.

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور فاریاب _کهنوج
  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • تصویری از رهبر انقلاب در حال مشاهده بارگاه ائمه بقیع
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است