Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراین نشست رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به ابراز نگرانی و نارضایتی شدید از افزایش بی رویه اجاره بها؛ خواستار توجه جدی مشاورین املاک و ادارات کل صنعت، معدن، تجارت و معاونت مسکن، راه و شهرسازی استان شد. وی گفت در شرایط سخت و دشوار اقتصادی ایمان و وجدان کاری انسان‌ها به بهبود شرایط کمک می‌کند لذا همه موظفیم در این شرایط دشوار برای برون رفت از مشکلات تلاش نمائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

small_orange_diamond:
️وی گفت پیشنهادات لازم ارائه شود تا برای مسئولان مافوق ارسال کنیم تا موضوع تدبیر شود. دراین جلسه نمایندگان ادارات حاضر در جلسه و جمعی از مشاورین املاک نکته نظرات و پیشنهادات خود را جهت ساماندهی و تشکیل کمیسیون مرکب از اعضای کمیسیون نظارت اصناف، اتحادیه املاک و کارشناسان رسمی دادگستری به منظور نحوه تعیین نرخ اجاره بهای مسکن ارائه نمودند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاه شدن دست دلال‌ها با سامانه خودنویس محقق شد

حسین هاشمی، کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه خودنویس از سال گذشته گفت: سامانه خودنویس از بهمن ماه سال گذشته راه اندازی شده بود و مشاوران املاک ملزم به ثبت قراردادهای اجاره در این سامانه هستند.

وی افزود: با تکمیل این سامانه دست دلالان و سوداگرانی که پیش از این اقدام به تغییر و افزایش قیمت اجاره ها می‌کردند کوتاه شد‌.

هاشمی با اشاره به اینکه با استفاده از این سامانه خیال مستاجرانی که پیش از افزایش و تغییر قیمت ها نگران بودند راحت می شود گفت: سامانه خودنویس یکی از مهم ترین اقدامات و برنامه های دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی به شمار می رود که توانسته است حق الزحمه های نجومی که مشاوران املاک می گرفتند را کاهش چشم گیری دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کوتاه شدن دست دلال‌ها با سامانه خودنویس محقق شد
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ حق انتخاب با مشتری است سامانه خودنویس یا مشاور املاک؟
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • هشدار دادستان شهریار به اخلال‌گران اجاره املاک
  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»