Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزم حسینی گفت:در شرایطی که دشمن روی نتایج جنگ اقتصادی برای مقابله با جمهوری اسلامی حساب کرده است، باید به دور از اختلاف نظرهای سیاسی، دست به دست هم بدهیم و زیر چتر ولایت فقیه، انسجام داخلی را به طور کامل حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا رزم‌حسینی» عصر(۴ خرداد) در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه از روزهای نخست پس از خروج آمریکا از برجام، دشمن بر اقتصاد و معیشت مردم و درنتیجه افزایش ضریب نارضایتی مردم متمرکز شده است با این هدف که یا موضوع فروپاشی نظام به نتیجه برسد یا جمهوری اسلامی پای میز مذاکره برود، گفت:به رغم تحریم های ظالمانه و فشارهای بین المللی، به دلیل وسعت دامنه نفوذ جمهوری اسلامی ایران، برخی کشورهای همسایه در مقابل بدعهدی و فشارهای اقتصادی دشمن واکنش نشان داده و اقدامات یک جانبه آمریکا را محکوم کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری بر لزوم حفظ انسجام و وحدت داخلی تاکید دارند، ادامه داد: در شرایطی که دشمن روی نتایج جنگ اقتصادی برای مقابله با جمهوری اسلامی حساب کرده است، باید به دور از اختلاف نظرهای سیاسی، دست به دست هم بدهیم و زیر چتر ولایت فقیه، انسجام داخلی را به طور کامل حفظ کنیم.

 

وی ادامه داد: از سوی دیگر، در شرایط فعلی ضرورت دارد که برای خدمت رسانی شایسته تر به مردم و عبور از مشکلات در عرصه های مختلف اقتصادی، تلاش مضاعفی داشته و مطابق با شرایط امروز تصمیم گیری انجام دهیم لذا انتظار می رود که مدیران دستگاه ها و فرمانداران تلاش خود را مضاعف کنند.

 

رزم حسینی با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت ها بر بازار برای کنترل قیمت کالاهای مصرفی مردم خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی کنترل قیمت ها، نظارت بیشتر و دقیق تری بر بازار داشته باشند، این موضوع امکان پذیر است اما باید جدیت بیشتری وجود داشته باشد تا از گرانی های مضاعف جلوگیری شود.

 

استاندار خراسان رضوی مدیران دستگاه های اجرایی را به خوشرویی در برقراری ارتباط با مردم توصیه کرد و گفت: در سیره ائمه معصومین(ع) به دفعات بر ضرورت تکریم ارباب رجوع تاکید شده است و اگر این مهم مورد توجه قرار گیرد، قطعا شاهد افزایش امیدواری مردم به نظام خواهیم بود به طوریکه همه احساس خواهند کرد که مدیران به دنبال گره گشایی از مشکلات آن ها هستند.

 

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی باید فضای کسب و کار استان را ارتقا دهیم، گفت: شاید بخش عمده ای از مشکلات در این حوزه به دستگاه های حاکمیتی مربوط باشد که موانع متعددی بر سر راه فعالان اقتصادی ایجاد کرده اند، بر اساس گزارش مرکز پژوهش اتاق بازرگانی، خراسان رضوی رتبه هجدهم کشوری را در حوزه کسب و کار داراست در حالی که به هیچ عنوان مورد قبول نیست.

 

استاندار خراسان رضوی از همراهی رسانه ها برای انعکاس صادقانه خدمات دولت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم تقدیر کرد و گفت: از نقدهای سازنده رسانه ها استقبال می کنیم و معتقدیم که صداقت و شفافیت در انعکاس مطالب باید به عنوان یک ضرورت مورد توجه همه مدیران قرار گیرد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر ماه رمضان ماه مبارک رمضان نماز جمعه خبرگزاری شبستان مراسم شب قدر مجلس استان بوشهر خطبه نماز جمعه انسجام داخلی استاندار خراسان رضوی جلسه شورای اداری ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم بر لزوم پاسخگویی به تهدیدات اسرائیل اشتراک نظر داشتند

یک فعال دانشجویی با بیان اینکه حمله به سفارت یک کشور، هیچ توجیه حقوقی نداشته و به منزله حمله به خاک کشور است، گفت: مردم بر لزوم پاسخگویی به تهدیدات اسرائیل اشتراک نظر داشتند. - اخبار سیاسی -

حمیدرضا فرخی نژاد، دبیر نشریات دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم درباره عملیات وعده صادق و ضربات موشکی و پهپادی ایران به مناطق نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه اتفاق رخ داده فراتر از یک دفاع ملی است، اظهار داشت: ایران با حمله به مقر رژیم صهیونیستی به دنیا ثابت کرد که حرف آخر در منطقه را او خواهد زد. اکنون به برکت جمهوری اسلامی و با تکیه بر توان موشکی و پهپادی، ایران می‌تواند کیلومترها دور تر از خاک خود، از منافعش دفاع کند. چیزی که در تاریخ معاصر ما کم نظیر بوده است.

وی با اشاره به تغییر و تحول در توان بازدارندگی ایران نسبت به گذشته یادآور شد: در تاریخ معاصر ایران، جای پای مهاجمان در این خاک بسیار احساس می‌شود، شهریور 1320 بود که به برکت ارتش بزرگ رضاخانی! خاک ایران به اشغال متفقین درآمد. در کودتاهای 1299 و 1332، عملا دموکراسی و مجلس ملی ما به نفع امپریالیسم از بین رفت. قراردادهای 1907 و 1919 استقلال ایران را لگدمال کرد.

وی با بیان اینکه کشوری که تا قبل از انقلاب اسلامی، اراده‌ای از خود نداشت و دائما گرفتار هجوم ابر قدرت‌ها بود، الان زمین بازی را خودش تعیین می‌کند، تاکید کرد: اگر ما توان پاسخگویی به تهدید دشمنان را نداشته باشیم، مسلما حوادث گذشته تاریخی برای ما تکرار خواهد شد. باید به این نکته توجه کرد که پس از انقلاب اسلامی، ما با شدیدترین تحریم‌های نظامی رو به رو بوده‌ایم و آنچه که اکنون توان بازدارندگی می‌نامیم، با تکیه بر توان داخلی بوده است.

این فعال دانشجویی افزود: تاکید بر جنگ افروزی و جنگ طلبی ایران توسط عده‌ای خاص، عملا کمک کردن به جبهه دشمنان، با هدف تضعیف ایران است و هیچ توجیهی ندارد. حتی آن کسانی که جمهوری اسلامی را به داشتن توهم استراتژیک متهم می‌کردند، اکنون متوجه شدند که جمهوری اسلامی مهمترین قدرت در منطقه غرب آسیا است و توان انجام آن چه که وعده می‌دهد را دارد. ممکن است عده‌ای با سیاست‌های فرهنگی و یا با سیاست‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران مخالف باشند اما مطمئنا از سیاست های دفاعی و نظامی ایران دفاع می‌کنند و آن را عاملی بازدارنده در دفع تهدیدها می‌دانند.

وی در همین رابطه ادامه داد: گسترش جنگ قطعا تبعات منفی در منطقه خواهد گذاشت اما این مهم است که ما در برابر تهدیدها از خود واکنش نشان دهیم. حمله به سفارت یک کشور، هیچ توجیه حقوقی نداشته و به منزله حمله به خاک کشور است. باید به این نکته توجه کرد که هرگاه صحبت از جنگ می‌شود، ثبات اقتصادی دیگر معنایی ندارد. هرچند شرایط اقتصادی کنونی ایران توجیهی ندارد و دولت باید تلاش بیشتری برای بهبود آن انجام دهد اما تهدیدهای خارجی را نمی توان به بهانه ثبات اقتصادی در نظر نگرفت. حتی تورم وحشتناک آلمان بعد از جنگ جهانی اول، حاصل از عواقب جنگ نبوده است. اکنون بر ما اثبات شده که آلمان‌ها به عمد تورم را بالا بردند تا بتوانند از غرامت سنگین حاصل از پیمان ورسای فرار کنند.

فرخی نژاد گفت: بر اساس قواعد روابط بین الملل، دفاع از خود، نه تنها امنیت اقتصادی را به خطر نمی‌اندازد، بلکه به سرمایه‌داران و شرکای تجاری، این نوید را می‌دهد که در آن بستر سرزمینی، می‌توانند به راحتی سرمایه‌گذاری کنند.

وی با بیان اینکه آینده منطقه جنوب غرب آسیا، باید به دست مردم همین منطقه تعیین شود و ربطی به دخالت خارجی ندارد، افزود: اکنون مقاومت اسلامی با تکیه بر اراده خود و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران تحول جدیدی را در منطقه رقم زده است. اگر بخواهیم از شهر کربلا، مداری دایره‌ای شکل تعیین کنیم که نقطه داغ منطقه جنوب غرب آسیا(خاورمیانه) را نشان می‌دهد، به این نتیجه می‌رسیم که بستر اصلی این منطقه را اکثریت شیعی تشکیل می‌دهند. آن چیزی که آینده منطقه جنوب غرب آسیا را از بین می‌برد، دخالت بیگانگان در این منطقه است و این نکته را باید متذکر شد که دخالت آنها در منطقه جنوب غرب آسیا، نتیجه‌ای جز شکست برایشان نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسرائیل به سمت آشوب‌های داخلی و شاید رفتن نتانیاهو از قدرت می‌رود
  • برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • واکنش اسحاق جهانگیری به حمله موشکی ایران/ اسرائیل چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت
  • عملیات وعده صادق غرور ملی و انسجام اجتماعی را تقویت کرد
  • مردم بر لزوم پاسخگویی به تهدیدات اسرائیل اشتراک نظر داشتند
  • پیام حزب اعتدال و توسعه در پی حمله ایران به اسرائیل /مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی است
  • عملیات «وعده صادق» غرور ملی و انسجام اجتماعی را تقویت کرد
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • بمب‌هایی در مسیر انفجار؛ اسرائیلی‌ها این روز‌ها چه حسی دارند؟