Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:55:04 GMT

انهدام باند سارقان مسلح کت ها و تفرجگاه های دزفول

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۷۹۰۴

انهدام باند سارقان مسلح کت ها و تفرجگاه های دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع سه فقره سرقت مسلحانه در تفرجگاه‌ها و کت‌های ساحلی رودخانه دز، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۰ (کلانتری کوی زیبا شهر) با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس در مناطق وقوع جرم، اعضای باند سه نفره سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی دزفول ادامه داد: متهمان پس از مواجهه با مالباختگان ضمن اعتراف به بزه انتسابی به سه فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

سرهنگ گراوندی ضمن اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، عنوان کرد: ارتقای امنیت، اولویت اصلی پلیس بوده؛ بنابراین سبزپوشان نیروی انتظامی دزفول با افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه باعث سلب آرامش و آسایش مردم شوند برابر قانون و با قاطعیت هر چه تمام تر برخورد خواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مخلان نظم و امنیت خواهد پرداخت، گفت: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی سربازان خود، تمام موارد ناامنی و ناهنجاری را در سطح شهرستان رصد می‌کند و اجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی‌دهد تا به هدف اصلی خود و مطالبه شهروندان یعنی امنیت پایدار دست پیدا کند

کد خبر 4626013

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی خوزستان شهرستان دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا سلوکی اظهار کرد: شب گذشته، تعدادی سارق مسلح با یک دستگاه خودروی سواری سمند در سطح شهرستان کمیجان حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب افزود: با حضور به موقع پلیس، سارقان که موفق به ارتکاب به جرم نشدند به طرف شهرستان خنداب متواری شدند که با اقدام سریع یگان گشت انتظامی خنداب خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و با تیراندازی پلیس خودرو متهمان متوقف شد.

کد خبر 6088090

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز