Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@22:18:21 GMT

ماجرای جن‌گیری که از دختران جوان اخاذی می‌کرد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۸۲۲۲

ماجرای جن‌گیری که از دختران جوان اخاذی می‌کرد

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبداله رضوانی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با بهانه دفع جن از بدن افراد اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از آنان می کند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را که با عمل درون پویی، تسلط بر ذهن و استفاده از فنون سخنوری به بهانه دفع جن اقدام به اغفال دختران جوان در این شهرستان و سایر شهرستان ها می کرد، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی های قضائی متهم که با اغفال و کشاندن دختران جوان به منزل شخصی با استفاده از روش هیپنوتیزم آنان را از حالت عادی خارج و پس از تهیه عکس و فیلم و با تهدید انتشار، اقدام به اخاذی از آنان می کرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

رضوانی در ادامه با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه و سیستم های رایانه ای متهم عکس و فیلم های تهیه شده از تعداد زیادی از مال باختگان نیز کشف شد، اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به اخاذی و کلاهبرداری از 8 نفر اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه متهم، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: جن گیری و رمالی از جمله اقداماتی است که افراد سود جو با استفاده از آن و عدم آگاهی مردم اقدام به اغفال شهروندان می کنند که در بسیاری از موارد نتایج و اثرات جبران ناپذیری را بر روی افراد و سلامت جسمی و روانی آنان می گذارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه از مردم خواست: از اعتماد به اینگونه افراد خودداری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند و درصورتی که شکایتی از متهم دارند به پلیس آگاهی بابلسر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 جن جن گیری اخاذی اخاذی از دختران جوان سرهنگ  عبداله رضوانی اغفال و هیپنوتیزم دختران جوان فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر جن گیری و رمالی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جن جن گیری اخاذی اخاذی از دختران جوان فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر جن گیری و رمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از به پایان رسیدن رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال بانوان زیر ۲۰ سال آسیا- ازبکستان ۲۰۲۴، کنفدراسیون فوتبال آسیا رتبه بندی نهایی را بر اساس نتایج اعلام کرد.

گفتنی است، رتبه بندی اعلام شده از سوی AFC شامل حضور تیم‌ها در مرحله مقدماتی و نهایی است. بدین ترتیب تیم ملی فوتبال دختران زیر ۲۰ سال ایران در جایگاه دهم آسیا قرار دارد.

تیم‌های کره شمالی، ژاپن و استرالیا در رده‌های اول تا سوم جای دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود/ انگیزه متهم اختلافات مالی بود
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان کشف شد
  • کشف بیش از ۷۰۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان
  • کشف ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران