Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@01:43:34 GMT

درآمد خوب زباله گردهای بجنورد!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۸۲۵۷

درآمد خوب زباله گردهای بجنورد!

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: زباله گردهای بجنورد درآمد خوبی دارند و به همین جهت سالانه به تعداد این زباله گردها افزوده می‌شود.

محمد مهدی خاکشور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه تعداد سه چرخ‌هایی که در بجنورد به جمع آوری زباله می‌پردازند، ۱۷۰ دستگاه است، اضافه کرد: از این تعداد ۱۰۰ دستگاه سه چرخ دارای کارت شناسایی هستند و برای آنان از طرف شهرداری کد تعیین شده است و ۷۰ سه چرخ همچنان بدون شناسنامه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زباله گردهایی که گاری دارند، تصریح کرد: ۵۵ زباله گرد شناسایی شدند که از این تعداد ۲۲ گاری دارای کارت شناسایی است. همچنین تعداد وانت‌هایی که در کار فعالیت دارند ۳۹ وانت است که از این تعداد نیز ۲۳ وانت دارای کد است و کارت شناسایی دارند.

خاکشور با بیان اینکه ۶۰ زباله گرد "کولی " در بجنورد شناسایی شده است، اظهار کرد: این دسته از زباله گردها هیچگونه کارت شناسایی ندارند و به دنبال ساماندهی شرایط آنها هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد در رابطه با مشکلاتی که این زباله گردها برای مأموران شهرداری ایجاد می‌کنند، عنوان کرد: این زباله گردها کیسه‌های زباله را پاره می‌کنند و موجب کثیفی محیط می‌شوند و از طرفی کار را برای مأموران شهرداری سخت می‌کنند.

وی در رابطه با علت افزایش این نوع زباله گردها به علت درآمد خوب این فعالیت تصریح کرد: این افراد روزانه حدود ۲۰۰ هزار تومان درآمد دارند و زباله‌هایی که جمع آوری می‌کنند را به صاحبان انبار ضایعات می‌فروشند و بابت آن پول نقد دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زباله منطقه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد!

رئیس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد: ۸۰ خاور زباله که مدت‌ها در یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • اکثر زباله گردها اتباع هستند
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد
  • جزئیات بیشتر از کشف ۸۰ خاور زباله در خانه یک میلیاردر
  • فیلم/ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد!
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد