Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز های اخیر یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال استقلال تهران تهدید کرد که به زودی در یک رسانه حاضر می شود و پشت پرده برخی اتفاقات این باشگاه را افشا می کند.

پس از گذشت چند روز از این اتفاق رسانه مورد نظر با این کارشناس تماس گرفت و در نهایت این فرد درخواست سکه طلا کرد و این موضوع منتفی شد.

امیر حسین صادقی بازیکن سابق استقلال گفت: فرد مورد نظر که در یکی از برنامه های ورزشی سیما کار می کند به بنده گفت این برنامه برای حضور شما آماده است و می توانی پشت پرده ای را که از آن حرف زدی در این برنامه به اطلاع مخاطبان ورزشی برسانی و من هم چون با این فرد از قبل آشنا بودم به حالت مزاح و شوخی گفتم اگر در برنامه بیایم سکه هم می دهید یا خیر؟ متاسفانه این فرد از این شوخی من بهره بُرد و موضوع را بدین شکل عنوان کرد در صورتیکه من سوال کردم سکه می دهید و او در برخی رسانه ها مدعی شده است که من در خواست سکه کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر در این برنامه حاضر نشدم به دلیل این بود که احساس کردم این فرد که از هواداران تیم رقیب است قصد دارد با این موضوع شرایط باشگاه استقلال را بهم بزند لذا تصمیم گرفتم در این برنامه حاضر نشوم و این موضوع هیچ ارتباطی با طرح موضوع سکه و... ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال امیر حسین صادقی استقلال باشگاه استقلال فوتبال امیر حسین صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ در دادگاه حاضر شد/ او نخستین رئیس‌جمهور سابق آمریکاست که در یک پرونده جنایی محاکمه می‌شود

به گزارش جماران؛ این دادگاه قرار است اتهامات مربوط به پنهان‌کردن اسناد تجاری پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن از سوی ترامپ را بررسی کند.

ترامپ در دادگاه جنایی نیویورک گفت: من با محاکمه ناعادلانه مواجه هستم. سیستم قضایی آمریکا ناعادلانه و پیگرد من برای اهداف سیاسی است.

حجم ویدیو: 689.70K | مدت زمان ویدیو: 00:00:14 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟
  • فوری: محرومیت یک جلسه‌ای کاپیتان استقلال
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • حرکت باورنکردنی کاپیتان سابق استقلال
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید
  • ترامپ در دادگاه حاضر شد/ او نخستین رئیس‌جمهور سابق آمریکاست که در یک پرونده جنایی محاکمه می‌شود
  • روایت جواد خیابانی از فوتبالیست بودن تا گزارشگر فوتبال شدن از زبان خودش (فیلم)
  • استوری کاپیتان سابق استقلال برای ناصر حجازی؛ ایستاده‌تر از تو ندیده‌ام + عکس
  • باشگاه تراکتور: خمس خودش درخواست جدایی کرد