Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@20:38:32 GMT

فتح خرمشهر تجربه موفق مقاومت در برابر دشمن است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۸۳۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد محمد فاطمی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در نشست بصیرتی  به مناسبت سوم خرداد در جمع بسیجیان کارخانه سیمان باقران گفت: سوم خرداد یادآور ایثار ، مقاومت ، اطاعت از ولی فقیه و توکل به خداوند است.

وی عنوان داشت: فتح خرمشهر تجربه موفق مقاومت در برابر دشمن  و دریافت نصرت و یاری الهی ، مقاومت و توکل به خداست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: امروز شاید جامعه دچار مشکلاتی از جمله مسائل اقتصادی باشد ولی به گفته مقام عظمای ولایت آینده برای ملت ایران روشن است.

وی افزود: رهبر انقلاب در دیداری که با دانشجویان داشتند؛ امید به آینده در عین وجود مشکلات و دشمنی ها را یادآور شدند لذا امروز نیز می توان با توکل به خدا و اطاعت از ولی فقیه خرمشهرهای دیگر را فتح کرد که لازمه آن مقاومت و وحدت مردم و مسئولین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در بخش دیگری از  سخنان خود به مغتنم شمردن ماه مبارک رمضان و خصوصا شب های قدر اشاره کرد و گفت : ماه رمضان ماه  بندگی خدا و تمرینی برای دوری از گناه و معصیت است. خداوند در شب های قدر به بندگان خود فرصت توبه و بازگشت به فطرت انسانی که همان عبودیت خداوند متعال است را داده و باید از این ایام بیشترین استفاده را کرد.

وی در بخش پایانی صحبت خود ضمن تسلیت ایام شهات حضرت علی(ع) به بیان فضیلت های آن حضرت از جمله حادثه لیله المبیت ، تولد در خانه کعبه ، شجاعت و مجاهدت حضرت در دفاع از اسلام و نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و وجود چندین آیه قرآن در فضیلت های حضرت علی (ع) پرداخت و افزود : زندگانی حضرت علی(ع) سراسر درس و پیروی از سیره حضرات معصومین سعادت بخش دنیا و آخرت است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه

گرچه رژیم صهیونیستی با حمایت تسلیحاتی و لجستیکی آمریکایی در حال شخم زدن نوار غزه و نسل کشی فلسطینیان است، اما این بدان معنا نیست که نیرو‌های مقاومت فلسطین در مقابل دشمن صهیونیست دست و پا بسته هستند. رزمندگان مقاومت طی سال‌ها جنگ با دشمن صهیونیست یاد گرفته اند چگونه با کمترین امکانات دردآورترین ضربه‌ها را به صهیونیست‌ها بزنند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن یکی از نیرو‌های ذخیره خود در شمال نوار غزه را تایید کرد. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی این رژیم، گروهبان یکم سالم الکرشات، ۴۳ ساله از تیپ شمال غزه در عملیات نیرو‌های مقاومت اسلامی فلسطین کشته شد. 

با احتساب جان باختن این نظامی، از زمان آغاز تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۲۷ اکتبر، ۲۶۱ نظامی صهیونیست طی عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطین کشته شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • پیام‌های راهبردی سخنان «ابوعبیده»
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز