Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با توجه به کثرت نصب تبلیغات غیرقانونی بر دیوار‌های شهر مدعی العموم در جهت صیانت از حقوق عامه و جلوگیری از خسارت به اموال دولتی به این موضوع ورود کرد. پورسلیمی معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به کثرت نصب تبلیغات غیرقانونی بر دیوار‌های شهر از ورود مدعی العموم در جهت صیانت از حقوق عامه و جلوگیری از خسارت به اموال دولتی خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: با توجه به ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها نوشتن هر نوع مطلبی یا الصاق هر نوشته‌ای برروی دیوار‌های شهر ممنوع اعلام شده، مگر در محل‌هایی که شهرداری برای نصب و الصاق اعلانات معین می‌کند.

معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان خوزستان در ادامه عنوان کرد: در جهت صیانت از حقوق عامه و جلوگیری از ورود خسارت به اموال دولتی و حقوق عمومی به شهرداری اهواز دستور داده شده تا در ابتدا متصدی آگهی از طریق شماره تلفن یا ادرس اعلام شده در آگهی، به شهرداری دعوت و نسبت به جمع آوری تبلیغات نصب شده به وی اخطار و ابلاغ شود.

این مقام قضایی اضافه کرد: در صورت تجری و تکرار علاوه بر مطالبه جبران خسارت از مراجع قضایی، با اعلام شهرداری نسبت به قطع خطوط تلفن مورد استفاده اقدام خواهد شد و وصل مجدد تلفن منوط به اجرای کامل اخطاریه ابلاغ شده و با اعلام شهرداری خواهد بود.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون دادستان اهواز حقوق عامه شهرداری نصب آگهی شهرداری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد

 به گزارش صدای ایران به نقل از اطلاعات،رئیس فدراسیون جودو با رأی دادگاه تجدیدنظر به جرم تصرف غیرقانونی در اموال عمومی و دولتی محکوم شده است.

 شنیده‌ها حاکی از آن است که میراسماعیلی بعد از قوت گرفتن زمزمه‌هایی در مورد برکناری یا رفتنش از این رشته در تلاش برای برگزاری گردهمایی نمایشی با حضور برخی نیروهای هیئت‌های سراسر کشور است.

میراسماعیلی با صدور رای قطعی مبنی بر تصرف غیرقانونی در اموال دولتی که دی‌ماه ۱۴۰۲ در شعبه ۱۴ تجدید نظر استان تهران نیز قطعی شد، صلاحیت حضور او به عنوان رئیس فدراسیون با توجه به ماده ۲۲ اساسنامه فدراسیون‌های آماتوری که یکی از بندهای آن شرط وثاقت و امانت است، از بین رفت و به همین دلیل جامعه جودو بعد از این تاریخ هر روز منتظر تغییر وتحولات در این رشته المپیکی هستند.

باید دید در صورت صحت خبر، کدام‌یک از هیئت‌های استانی حاضرند در برنامه‌ای این‌چنینی حضور پیدا کنند ودر واپسین ساعات حضور این مدیر ناتوان مهر همراهی او را به پیشانی حک کنند.

جامعه جودو منتظر است ببیند کدام‌یک از مسئولین وظیفه رسیدگی به این تخلف را برعهده می‌گیرند و آرش میراسماعیلی را از مسند قدرت کنار می‌گذارند.

دیگر خبرها

  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد
  • با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی برخورد می‌شود
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد
  • دستگاه قضا مطالبه‌گری را به رسمیت می‌شناسد