Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العربیه، صائب عریقات، دبیر کل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین معتقد است دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بخش سیاسی طرح موسوم به معامله قرن را اجرایی کرده است.

صائب عریقات در گفتگوی اختصاصی با العربیه گفت موضوع امروز مشارکت یا عدم مشارکت در کنفرانس منامه نیست، زیرا دولت ترامپ بخش سیاسی طرح موسوم به معامله قرن را اجرایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عریقات گفت: «موضوع در حال حاضر قبول یا رد مشارکت در کنفرانس منامه نیست بلکه موضوع این است که آمریکا و دولت دونالد ترامپ بخش سیاسی طرح موسوم به معامله قرن را اجرایی کرده اند، آنان قدس را پایتخت اسرائیل خواندند، سفارتشان را به قدس منتقل کردند، شهرک سازی را قانونی خواندند، صفت اشغالگری را از ادبیات سیاسی خود حذف کردند، امنیت را برای اسرائیل دانستند، حق مردم فلسطین در تعیین سرنوشت و داشتن کشور مستقل فلسطین را انکار کردند، در ادامه نمایندگی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در واشنگتن را تعطیل کردند، کنسولگری آمریکا را که از سال ۱۹۴۴ در فلسطین دایر بود بستند و حالا هم در پی آنند تا به جای اصل زمین در برابر صلح، اصل پول یا شکوفایی در برابر صلح را جایگزین کنند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین محور مقاومت رژیم صهیونیستی آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

کنعانی افزود: این اقدام واشنگتن، ماهیت مزوّرانه سیاست خارجی آمریکا و انزوای موضع این کشور نزد جامعه جهانی را بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان برملا ساخت.

سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد حمایت یکجانبه و نامحدود رژیم آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، حقوقی و بین‌المللی با هزینه مردم آمریکا و به بهای قربانی کردن صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در بیش از هفت دهه گذشته، نه تنها کارکرد خود را از دست داده است، بلکه هیئت حاکمه آمریکا را نیز بیش از همیشه نزد افکار عمومی دنیا بی آبرو ساخته و ثابت نموده که این کشور بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست.

کنعانی بار دیگر بر حق مشروع و غیرقابل انکار ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین از بحر تا نهر تاکید نمود و افزود، جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که اراده ملت مقاوم و قهرمان فلسطین در نهایت بر اراده دشمنان ملت فلسطین و در رأس آن رژیم جعلی، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل فائق خواهد آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • کارشناسی‌ سیاسی: رژیم صهیونیستی درحال دست و پا زدن است
  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • اسرائیل: عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل اقدام سیاسی است
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • جزئیات مخالفت مصر با پیشنهاد رئیس سیا برای اداره غزه
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد