Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه نروژ خبر داد که نمایندگان دولت و مخالفان ونزوئلا قصد دارند هفته آینده به اسلو بازگشته تا مذاکرات را ادامه دهند.   به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، وزارت امور خارجه نروژ طی بیانیه‌ای خبر داد که نمایندگان دولت و مخالفان ونزوئلا قصد دارند تا هفته آینده به اسلو بازگشته تا به مذاکرات خود برای یافتن راه‌حلی برای بحران این کشور ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




«خوان گوایدو» رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا سوم بهمن ماه ۱۳۹۷ با حمایت‌های آمریکا و متحدانش، خود را رئیس‌جمهور ونزوئلا خواند و به فاصله کمتر از نیم ساعت نیز «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا نیز در بیانیه‌ای او را به عنوان رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت شناخت.

آمریکا مدت‌هاست به جهت تغییر نظام در این کشور فشار‌هایی را به ونزوئلا و مردم آن وارد کرده و حتی مقام‌های ارشد کاخ سفید تهدید به حمله نظامی کرده‌اند.

این اقدام‌های مداخله جویانه آمریکا و متحدان غربی‌اش با مخالفت ایران، روسیه، چین، کوبا، بولیوی، ترکیه و برخی کشور‌های دیگر مواجه شده است.

اما سرانجام با شکست خوردن کودتای گوایدو و هوادارانش، اکنون آن‌ها پذیرفته‌اند که در نروژ با نمایندگان دولت قانونی «کاراکاس» پای میز مذاکره بنشینند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نروژ ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در این مراسم دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و ریاست عالیه‌ی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن قدردانی از تلاش‌‌ برگزار کنندگان این نمایشگاه، با اهداء لوح از مدیرعامل، مدیریت‌های حوزه‌ی ریاست و روابط عمومی شرکت بیمه دی و همچنین از دیگر سازمان‌های تابعه‌ی بنیاد شهید که حضوری مؤثر در این نمایشگاه داشتند، تشکر نموده و اظهار داشت: این نمایشگاه تبلور فعالیت‌ها و دست‌آوردهای همکاران در واحدهای ستادی و مؤسسات زیرمجموعه‌ی بنیاد در راستای تجلیل از مقام شهید است.

دکتر قاضی زاده هاشمی با اشاره به بازدید این نمایشگاه توسط رئیس جمهور، وزراء، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر شخصیت‌های کشوری و لشگری از نمایشگاه «روایت خدمت و بزرگداشت روز شهید»، آن را کاری بزرگ برشمرده و ره‌آورد آن را، آشنایی هرچه بیشتر مسئولین با مأموریت‌ها، فعالیت‌ها و دست‌آوردهای بنیاد شهید و سازمان‌های تابعه قلمداد نمود.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد؛ با برنامه‌ریزی، ایده‌پردازی، نوآوری و فرهنگ‌سازی، ارج نهادن به مقام شهداء، تکریم جانبازان و آزادگان معظم و خانواده‌های معزز ایشان، در سطح جامعه تقویت شده و به فرهنگ عمومی تبدیل گردد. 
گفتنی است؛ نمایشگاه «روایت خدمت و بزرگداشت روز شهید» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و طی روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ برگزار شده و مورد توجه و استقبال رئیس جمهور، وزراء، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از شخصیت‌های کشوری و لشگری قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • زلنسکی: وضعیت میدان نبرد اوکراین بدتر می‌شود
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • میز خدمت سفر رئیس جمهور به استان سمنان راه‌اندازی شد
  • تاکید رئیس جمهور جدید سنگال بر قطع وابستگی با کشور فرانسه
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • تشدید اختلاف میان مقامات آمریکا پس از حمله ایران
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل