Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@16:32:58 GMT

درخواست جدید فرهاد مجیدی از باشگاه استقلال

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۸۴۷۹

ساعت24 - سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال خواهان تمدید قرارداد بازیکن جوان تیمش شده که نیم فصل قرضی از شارلوای بلژیک به استقلال برگشت.

امید نورافکن فصل گذشته با آرزوهای زیاد راهی لیگ بلژیک شد تا به عنوان لژیونر برای شارلوا بازی کند. این بازیکن جوان که امسال ۲۲ ساله شده، نتوانست خودش را با زندگی در اروپا و تیم تازه وقف دهد و کمتر در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورافکن که برخلاف بازیکنان هم سن و سالش کمتر دچار حاشیه شد و تصمیم گرفت در نقل و انتقالات زمستانی به لیگ ایران برگردد. در نیم فصل دوم این بازیکن عصای دست شفر شد، تا جایی که در سه پست مختلف یعنی دفاع چپ، هافبک دفاعی و هافبک چپ برای استقلال بازی کرد. نورافکن کاپیتان تیم امید هم بود و در بازی‌های مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک، در قلب خط دفاعی تیم امید توانایی‌هایش را به خوبی نشان داد.

پس از پایان فصل، فرهاد مجیدی از مدیران باشگاه استقلال خواسته تا قرارداد این بازیکن را تمدید کنند، اما مشکل اصلی قرارداد او با تیم شارلوای بلژیک است و او نیم فصل به صورت قرضی به استقلال آمد. با این شرایط باید دید طرف بلژیکی می‌پذیرد که نورافکن به صورت دائمی فوتبالش را در استقلال ادامه دهد یا برای این کار درخواست مبلغی تحت عنوان رضایت‌نامه می‌کند؟

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی