Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:50:36 GMT

یووه رقم فروش مانژوکیچ را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۸۴۹۱

یووه رقم فروش مانژوکیچ را اعلام کرد

مهاجم کروات یوونتوس در یک حالت می‌تواند این تیم را در تابستان ترک کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلواسپورت، ماریو مانژوکیچ، یکی از بازیکنانی است که خبرهای زیادی درباره جدایی او از یوونتوس به گوش می‌رسد. بعد از پایان همکاری ماسیمیلیانو آلگری با یوونتوس به احتمال خیلی زیاد مانژوکیچ هم که نتوانست فصل خوبی را با این تیم پشت سر بگذارد در تابستان از بیانکونری‌ها جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوروسیا دورتموند مشتری جدی مانژوکیچ کروات است. گاتزتا دلواسپورت، اعلام کرد که یوونتوس به یک شرط با جدایی این مهاجم کروات در تابستان موافقت خواهد کرد و آن این که دورتموند ۱۵ میلیون یورو برای خرید او پرداخت کند.

مانژوکیچ خرید بسیار خوبی برای بورسیادورتموند خواهد بود چرا که این بازیکن پیش از این از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ با بایرن مونیخ در رقابت‌های بوندسلیگا به میدان رفت و توانست دو قهرمانی در بوندسلیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با باواریای‌ها به دست آورد.

علاوه بر دورتموند یک باشگاه چینی نیز به دنبال جذب این مهاجم کروات یوونتوس است و باید دید که سرنوشت این بازیکن در تابستان چگونه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا ماریو مانژوکیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، انتقال جود بلینگام از دورتموند به رئال در تابستان گذشته نهایی شد. انتقالی که برای رئال موفقیت تمام عیار بود. رئال برای خرید بلینگام 103 میلیون یورو هزینه کرد اما بر اساس بندهایی در قرارداد، این رقم به 134 میلیون یورو نیز خواهد رسید. طبق قانون ارزش بندهای موجود در قرارداد نمی تواند از 30 درصد رقم کل انتقال بیشتر باشد.

آاس امروز نوشت که بر اساس تعداد گل ها، تعداد دقایق حضور بلینگام در زمین، تعداد جام های کسب شده با رئال و هر موفقیت فردی دیگر مثل قرار گرفتن در تیم منتخب یوفا و فیفا و کسب جوایز انفرادی، برای دورتموند سود خواهد داشت.

جود در اولین فصل حضورش در رئال توانسته در 36 بازی در همه رقابت ها 21 گل  بزند. او بعد از فده والورده، رودیگر و رودریگو، چهارمین بازیکن با بیشرین دقایق حضور در زمین بوده و با زدن 17 گل در لالیگا شانس آقای گلی دارد. او را یکی از شانس های مسلم کسب توپ طلا نیز می دانند و هر کدام از این افتخارات تیمی و شخصی به معنای واریز پول به حساب دورتموند است. رئال اگر قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شود دیگر بعید است کسی جز بلینگام به این جایزه ارزشمند برسد.

با این اوصاف، اصلا بعید نیست تا یکی دو سال دیگر ارزش واقعی انتقال جود به رئال 31 میلیون یوروی دیگر اضافه شده و به 134 میلیون یورو برسد.

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند