Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-19@13:59:01 GMT

یووه رقم فروش مانژوکیچ را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۸۵۳۶

یووه رقم فروش مانژوکیچ را اعلام کرد

مهاجم کروات یوونتوس در یک حالت می‌تواند این تیم را در تابستان ترک کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتا دلواسپورت، ماریو مانژوکیچ، یکی از بازیکنانی است که خبر‌های زیادی درباره جدایی او از یوونتوس به گوش می‌رسد. بعد از پایان همکاری ماسیمیلیانو آلگری با یوونتوس به احتمال خیلی زیاد مانژوکیچ هم که نتوانست فصل خوبی را با این تیم پشت سر بگذارد در تابستان از بیانکونری‌ها جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بوروسیا دورتموند مشتری جدی مانژوکیچ کروات است. گاتزتا دلواسپورت، اعلام کرد که یوونتوس به یک شرط با جدایی این مهاجم کروات در تابستان موافقت خواهد کرد و آن این که دورتموند ۱۵ میلیون یورو برای خرید او پرداخت کند.

مانژوکیچ خرید بسیار خوبی برای بورسیادورتموند خواهد بود چرا که این بازیکن پیش از این از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ با بایرن مونیخ در رقابت‌های بوندسلیگا به میدان رفت و توانست دو قهرمانی در بوندسلیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با باواریای‌ها به دست آورد.

علاوه بر دورتموند یک باشگاه چینی نیز به دنبال جذب این مهاجم کروات یوونتوس است و باید دید که سرنوشت این بازیکن در تابستان چگونه خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت بازی باقی مانده و ۱۰ گل اختلاف؛ هری کین به رکورد تاریخی روبرت لواندوفسکی می‌رسد؟

هری کین تنها ۱۰ گل با تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ بوندسلیگا طی یک فصل فاصله دارد

طرفداری | هری کین طی اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ آمار خیره‌کننده‌ای از خود به جای گذاشته و در ۲۶ بازی از بوندسلیگا موفق به ثبت ۳۱ گل شده‌است. مهاجم انگلیسی باوجود شکستن رکوردهای پرشمار تا به این لحظه، هم‌چنان یک رکورد به نسبت دست نیافتنی را مقابل چشمان خود می بیند و آن هم رکورد بیشترین گل زده طی یک فصل بوندسلیگا است.

روبرت لواندوفسکی که این روزها برای بارسلونا توپ می زند، در فصل 2020/21 موفق شد ۴۱ گل در بوندسلیگا برای بایرن مونیخ به ثمر برساند (این آمار در ۲۹ بازی به ثبت رسید، نه ۳۴ بازی!) و از رکورد تاریخی گرد مولر که در فصل 1971/72، ۴۰ بار موفق به گلزنی شده‌بود (در ۳۴ بازی) عبور کند. هری کین برای رسیدن به رکورد شگفت انگیز روبرت لواندوفسکی ۱۰ گل دیگر نیاز دارد و این در حالی است که تنها ۸ هفته تا پایان فصل جاری باقی مانده است. به نظر شما هری کین می تواند به رکورد روبرت لواندوفسکی برسد و حتی از آن عبور کند؟

آیا هری کین می تواند به رکورد روبرت لواندوفسکی برسد؟

 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • سرنوشت عجیب و باورنکردنی رونالدوی کره شمالی
  • شمارش معکوس طولانی برای جدایی ماسیمیلیانو الگری از یوونتوس
  • هشت بازی باقی مانده و ۱۰ گل اختلاف؛ هری کین به رکورد تاریخی روبرت لواندوفسکی می‌رسد؟
  • خلاصه بازی دورتموند ۳-۱ آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • دورتموند برد و به رده چهارم برگشت
  • دورتموند ۳-۱ آینتراخت فرانکفورت؛ مشت زرد
  • زنگ خطر برای یوونتوس؛ سهمیه لیگ قهرمانان در خطر
  • یوونتوس در باتلاق مکس الگری؛ ۸بازی و یک برد!
  • یوونتوس 0-0 جنوا: حق بیانکونری بیشتر بود
  • دورتموند نگران کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؛ امیدوار به پیروزی بوندسلیگا مقابل لیگ برتر برای سهمیه پنجم