Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - لوچانو اسپالتی از تشبیه جالبی در توصیف حساسیت آخرین بازی فصل تیمش استفاده کرد. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی نتیجه بازی مرگ و زندگی تیمش مقابل امپولی در هفته سی و هشتم و پایانی رقابت‌های سری A ایتالیا را به نقشی ماندگار در بدن بازیکنانش تشبیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال اینتر در کنفرانس خبری پیش از این بازی اظهار داشت: ماجرا بی‌شباهت به فصل گذشته نیست؛ زمانی که برای صعود به لیگ قهرمانان باید در هفته پایانی حتما لاتزیو را می‌بردیم و حالا هم هدف مشابهی داریم.در این نوع بازی‌های مرگ و زندگی باید تمام توان خودتان را به کار بگیرید.به یاد ندارم در دوران مربیگری هفته آخر راحتی را تجربه کرده باشم. وقتی در رم بودم، 6 سال با اینتر فینال جام حذفی را تجربه کردیم. در هر تیم بزرگی بسته به اهداف موجود، چنین شرایطی وجود دارد. بازیکنانم از هفته آخر فصل قبل درس گرفته‌اند و می‌دانند چگونه به بهترین نحو برای این بازی حساس آماده شوند.هواداران عاشق ما هستند و امیدوارم در جوزپه‌مه‌آتزا استقبال خوبی از ما به عمل بیاورند.انتظار دارم بازیکنان هم با تمام تمرکز تنها به حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا فکر کنند.

او در ادامه افزود: رقیب ما در فرم خوبی قرار دارد و برای سقوط نکردن با تمام توان می‌جنگد. ما هم باید با سری بالا برای اهدافمان بجنگیم.به خودمان و توانایی‌هایمان ایمان داریم. می‌دانیم نتیجه این بازی مانند یک خالکوبی تا پایان عمر به پوست تن ما می‌چسبد. دی‌فرای و پولیتانو دوران ریکاوری را پشت سر گذاشته‌اند اما این بازی، بازی امثال ایکاردی و مارتینس است؛ آن‌هایی که با شخصیت بازی خاص خودشان می‌توانند سرنوشت را به سود اینتر عوض کنند.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند

تیم ملی فوتبال افغانستان در دیدار برگشت مرحله گروهی دور دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷، با نتیجه دو بر یک پیروز شد. 

دیدار دو تیم سه‌شنبه‌شب، ۷ حمل در ورزشگاه ایندیرا گاندی هند برگزار شد.

در نیمه نخست این دیدار، هند با تک گول سونیل چهتری از روی نقطه پنالتی یک بر صفر از افغانستان پیش افتاد.

در نیمه دوم بازی، رحمت اکبری در دقیقه ۷۰ گل خورده را جبران کرد و نتیجه بازی یک بر یک مساوی شد.

در ادامه، در دقیقه ۸۸ بازی افغانستان صاحب یک پنالتی شد و شریف محمد آن را به گل تبدیل کرد و نتیجه بازی دو بر یک به نفع افغانستان شد.

با این نتیجه، افغانستان در جایگاه سوم گروه A جدول دور دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار می‌گیرد و هند نیز پس از قطر در جایگاه دوم قرار دارد.

در ادامه این رقابت‌ها، افغانستان در ماه جون سال روان میلادی به مصاف قطر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند/ نیاز به بازیکنان جدید