Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@16:25:52 GMT

خوردن مارمولک زنده در آموزش نظامی کشور تایلند! +فیلم

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۸۸۰۴

خوردن مارمولک زنده در آموزش نظامی کشور تایلند! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از آموزش‌هایی که نظامیان تایلندی باید فراگیرند، شیوه خوردن مارمولک زنده برای بقا در جنگل است. آموزش شیوه خوردن مارمولک به این نظامیان برای آن است که آن‌ها در صورت گرفتار شدن احتمالی در جنگل بتوانند زنده بمانند و جان خود را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یکی از نظامیان ارشد تایلندی را در حالی که مشغول ارائه این آموزش به سربازان است نشان می‌دهد. در این ویدئو این نظامی در حالی که سربازان با دقت نظاره‌گر او هستند پوست یک مارمولک را جدا کرده و سپس آن را زنده زنده می‌خورد. این ویدئو این فرمانده را که نامش اعلام نشده است در حالی نشان می‌دهد که ابتدا با گاز گرفتن گردن مارمولک اقدام به جداکردن پوست آن می‌کند و سپس گوشت آن را می‌خورد.

او در این ویدئو به نظامیان می‌گوید که می‌توانند مارمولک‌ها را معمولاً در بالای درختان بلند پیدا کنند و راحت‌ترین غذایی است که سربازان می‌توانند در جنگل‌های بارانی پیدا کنند.

این نظامی در این ویدئو به سربازان می‌گوید: "گوشت تنها قسمت بدن یک مارمولک است که می‌توانید بخورید. می‌توانید گوشت مارمولک را خام بخورید یا اینکه آن را بپزید که در این صورت بسیار خوشمزه خواهد بود. مزه آن مثل گوشت یک مرغ یا قورباغه است. گوشت مارمولک دارای پروتئین و انرژی زیادی است و با خوردن آن در طول روز احساس سیر بودن خواهید داشت."

 در پایان آموزش، این فرمانده نظامی از یکی از سربازان خواست تا آنچه فراگرفته را به صورت عملی و در مقابل چشم سایر سربازان انجام دهد. این آموزش به سربازان یک پادگان نظامی در استان "چونبوری" واقع در شرق تایلند در تاریخ ۹ فوریه ارائه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

آموزش خوردن مارمولک برای بقا در جنگل!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تایلند وحشتناک ترین ها نظامی تایلند جنگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند

به گزارش ورزش سه، پرواز ملی‌پوشان فوتسال ایران ساعت ۷:۰۰ به وقت محلی ( ۳:۳۰  به وقت ایران ) به بانکوک تایلند نشست و بازیکنان و کادرفنی بلافاصله راهی هتل اسکان خود شدند تا با استراحتی کوتاه عصر امروز نخستین تمرین خود را پیش از اولین جدالشان برابر افغانستان انجام بدهند. پیش از این قرار بود شاگردان شمسایی طی دو روز گذشته به کشور تایلند اعزام بشوند که به علت شرایط ویژه کشور و لغو تمامی پروازها، با یک روز تاخیر راهی تایلند ( میزبان جام ملت‌های آسیا 2024 ) شدند.

کاروان تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته و از ساعت ۸:۳۰ به وقت تهران با پروازی حدودا سه ساعته به فرودگاه آتا ترک ترکیه رسیدند و پس از شش ساعت توقف در این کشور، با پروازی ۱۰ ساعته به بانکوک تایلند اعزام گردیدند.

ستاره‌های شمسایی، 30 فروردین و از ساعت 12:30 در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024 به مصاف افغانستان می‌روند و با توجه به شرایط فعلی، تنها دو الی سه جلسه فرصت تمرین در سالن بانکوک آرنا تایلند‌‌ را خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم
  • (ویدئو) رضا رشیدپور: من زنده‌ام
  • کمتر از ۳ درصد جمعیت دام زنده، کشتار شد
  • اتفاق عجیب؛ نورافکن استودیوی شبکه خبر در برنامه زنده ترکید + ویدئو
  • (ویدئو) زنده شدن یک نانوایی در غزه
  • ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند
  • وعده رئیس ستاد ارتش اسرائیل به سربازان این رژیم | ویدئو
  • قیمت دام زنده امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • آیا سربازان مستقر در نقاط مرزی برای چنین ماموریتی آموزش خاصی می بینند؟
  • (ویدئو) ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسرائیل همزمان با حملات ایران