Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به امکانات بندر شهید بهشتی گفت: توسعه این بندر با سرمایه گذاری مشترک ایران و هند در حال انجام است.

‌به گزارش ایسنا- بهروز آقایی با بیان اینکه تلاش شده از تولیدات ایران برای توسعه این بندر بهره گرفته شود، ادامه داد: بخش عمده‌ای از دستگاه‌های پیچیده تخلیه گندم که پیش از این از آلمان خریداری می‌شد، اکنون در داخل کشور تولید شده و در این بندر مورد استفاده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایی با اشاره به اینکه یکی از تجهیزات ساخت داخل مربوط به تخلیه گندم است، افزود: بخش بزرگی از این دستگاه توسط ماشین سازی اراک تولید و در بندر شهید بهشتی مونتاژ شده است.

مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به راه اندازی کشتی‌های کران بری میان گمرکات دریایی ایران، گفت: در حال حاضر با این روش مازاد گندم استان‌های کشور از بندر امام خمینی (ره) به چابهار منتقل شده تا به افغانستان صادر شود.

وی ادامه داد: پیش از این، این محموله باید با طی ۲ هزار کیلومتر مسیر، به مقصد اعزام می‌شد اما با راه اندازی کران بری، در هزینه ترافیک جاده‌ای و زمان ارسال محموله‌ها صرفه جویی شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بندر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه صید ماهی کیلکا تا پایان فروردین در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ کوروش خلیلی با اشاره به افزایش تقریبی صید کیلکا در گیلان، گفت: ۳۰۰ صیاد گیلانی از ابتدای فصل صید ماهی کیلکا تا کنون، ۴ هزار و ۸۰ تن کیلکا صید کرده اند و صید این نوع ماهی تا پایان فروردین دارد. 
وی ارزش ریالی این مقدار صید را ۸۰ میلیارد تومان برآورد کرده است.
مدیر کل شیلات گیلان تصریح کرد: ۹۵ درصد از گونه‌های صید شده کیلکا معمولی و ۵ درصد ماهیان از نوع آنچوی وچشم درشت است. 
کوروش خلیلی افزود: صید ماهی کیلکا درشب انجام می‌شود و این ماهی با جثه بسیار کوچک سرشار از پروتئین ، ویتامین و کلسیم است.
گیلان ۳۰ فروند کشتی صید کیلکا دارد و بندر انزلی تنها بندر صید کیلکا در استان است.

دیگر خبرها

  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میدان‌های نفت و گاز
  • ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میادین نفت و گاز با سهم ۴۵درصدی در توسعه یک میدان
  • اولین سرمایه‌گذاری مستقیم صندوق توسعه ملی در صنعت نفت
  • ادامه صید ماهی کیلکا تا پایان فروردین در گیلان
  • مطالعات ژئوفیزیک هوایی در شمال آذربایجان غربی
  • خسارت ۷۰۰ میلیارد تومانی سیل به بخش چمستان
  • کشاورزی مردمی ترین بخش اقتصاد کشور است